Kupžidle

Internetový obchod Kupžidle nabízí komplexní služby ve sféře sezení, vybavení kanceláří a jídelen. V showroomu obchodu si můžete vyzkoušet více než 200 různých typů židlí. Firma nabízí také odborné poradenství při výběru, zapůjčení vzorků, návrhy a vizualizace vybavení kanceláře, záruční i pozáruční servis, prodej náhradních dílů a montáž nábytku.

Kupžidle

Představení e-shopu

E-shop Kupžidle provozuje společnost Marouk, s.r.o. se sídlem v Brně. V Brně má obchod i svou kamennou prodejnu. Zde si můžete některé z nabízených produktů také vyzkoušet. Obchod funguje od roku 2009. Nabízí zboží výrobců RIM, Form design, Prowork, Office Pro, HOBIS, Exner nebo například Mias.

Přejít do e-shopu

Přehled sortimentu

Obchod je rozdělen do základních sekcí: kancelář, obývací pokoj, kuchyň a jídelna, dětský pokoj, ložnice, zahrada a balkon a bytové doplňky. V sekci „Kancelář“ zakoupíte kancelářské židle, kancelářská křesla, jednací a konferenční židle, kancelářské stoly, věšáky a doplňky k židlím. Oddíl „Obývací pokoj“ skýtá nabídku relaxačních křesel, klasických i rozkládacích pohovek a sedaček, TV stolků, komod, skříní, knihoven, konferenčních stolků, sedacích vaků a pytlů, taburetů, podnožek a doplňků.

V záložce „Kuchyň a jídelna“ pořídíte jídelní sety, stoly, židle a barové stoly. Sekce „Dětský pokoj“ nabízí dětské židle pracovní, rostoucí, jídelní a herní, dětské herní, pracovní a jídelní stoly, postele a doplňky. Dále zde zakoupíte klasické postele, noční a toaletní stolky, zahradní a balkonová křesla, židle, stoly, lehátka, sety, zahradní závěsná křesla a houpačky, slunečníky, úložné boxy, lavice, altány, grily a zahradní domky.

Služby a ostatní

Na e-shopu naleznete také oddíl s výprodejem vystaveného zboží a zboží v akci se slevou. Pro své zákazníky obchod připravil věrnostní program – slevy na příští nákupy, body za hodnocené produkty a mimořádné slevové akce. Obchod je dobře hodnocen na Zboží.cz a na Heurece. Od Heureky získal ocenění „Ověřeno zákazníky“. V recenzích zákazníci pozitivně hodnotí rychlost doručení, příznivé ceny, komunikaci, kvalitu zboží a ochotu.

Zboží vám dopraví společnost FOFR, DPD, 123 kurýr, Toptrans nebo vlastní firemní doprava po Brně MAROUK. Zaplatit lze při osobním odběru na pobočce firmy, při převzetí zboží zaslaného na dobírku, online kartou prostřednictvím platební brány Comgate nebo bankovním převodem.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód.

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební karta/Hotově
  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • Comgate

Kariéra

  • Aktuálně pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 736 148 302 (Po-Pá: od 9:00 do 16:00 hod.)
  • Email: obchod@kupzidle.cz
  • Blog
  • Ceník služeb
  • Reklamační řád
  • Sídlo společnosti: Marouk, s.r.o., se sídlem Cejl 712/62b, Zábrdovice, 602 00 Brno

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Prodejce vybavení do kanceláří a jídelen

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
9Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
9.2
Jednání se zákazníkem
8.8
Kvalita sortimentu
9.2
Klady
  • komunikace a ochota
  • rychlost doručení
  • široký sortiment
  • přehledný web
  • kvalita zboží
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz

Jana Černá

Jana Černá

Psaní článků a recenzí se externě věnuji 13 let. Jinak pracuji jako terénní sociální pracovnice s lidmi bez domova. Ve volném čase si ráda zajdu na metalový koncert, k vodě, zahrát pinčes nebo někam vyrazím.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 komentář
  1. 2.8
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    80

    Nejsem spokojen, přišla mi židle s jinou barvou potahu, stát se to může, jenom nepochopím proč musím já který je poškozený židli nafotit a posílat jim fotku? Pro mě to znamená vyndat foťák nafotit fotku vyvolat, oskenovat ji přidat do emailu a poslat. Upozorňuji nemám telefon s foťákem NEPOTŘEBUJI HO. Ale i kdybych ho měl, to přece není moje starost, oni udělali chybu. Já zpětně zabalím židli, odešlu ji a oni ať si fotí co chtějí, hlavně že mi za mé peníze, pošlou zpět to co jsem si objednal.

    Klady: Ze začátku to vypadalo dobře.
    Zápory: Při objevení problému mě to připadalo že chtějí přesunout odpovědnost na zákazníka. Následné jednání se mnou bylo mimo. V naší firmě by si nikdo nedovolil na tento typ reklamace ani pomyslet!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo