Lidl je německý řetězec supermarketů. V prodejnách Lidl nakoupíte potraviny, drobné spotřební zboží, oblečení a bytové doplňky nebo nářadí. Část sortimentu nakoupíte i online na stránkách Lidl.cz. Kromě sortimentu zboží zde najdete i aktuální leták se zlevněným zbožím a produkty ve slevě, věrnostní program, kulinářskou akademii Lidl, nebo vyhledávač prodejen. Novinky v nabídce vám Lidl představí nejen na webových stránkách, ale i na svých sociálních sítích.
- nízké ceny
- kvalitní zboží
- velký výběr
- dobrá komunikace
- doprava zdarma v e-shopu nad 1000 Kč
- některé obchody jsou špatně zásobované
Představení společnosti
Řetězec Lidl je, stejně jako Kaufland, součástí skupiny Schwarz-Gruppe, která je největší maloobchodní společností v Evropě. Prodejny Lidl najdete ve 30 zemích Evropy, a dokonce i v USA.
První prodejnu s názvem Lidl otevřel roku Dieter Schwarz ve městě Ludwigshafen am Rhein. Celosvětově dnes Lidl provozuje více než 12 000 prodejen. V ČR k dnešnímu dni nakoupíte ve 310 prodejnách Lidl. Zákazníci, kteří zde již nakoupili, ve svých recenzích chválí především výběr zboží na prodejnách, ale upozorňují na problémy při objednání z e-shopu.
Přehled sortimentu
V supermarketech Lidl nakoupíte potraviny jako jsou mléčné a pekárenské výrobky, ovoce a zeleninu, maso, ryby a plody moře, mražené a trvanlivé potraviny, alkoholické a nealkoholické nápoje, sladkosti, kávu, čaj nebo koření. K dispozici jsou dále krmiva pro domácí mazlíčky, oblečení, sportovní vybavení, drogerie, nářadí, drobné elektro a bytové doplňky.
V e-shopu Lidl nakoupíte pouze nepotravinové produkty a zboží. Lidl nabízí i dárkové karty pro nákup ve svých prodejnách, a to jak formou prodeje dárkových karet zákazníkům u pokladen, tak zaměstnavatelům formou odměn pro zaměstnance. Při nákupu v prodejnách nebo e-shopu Lidl-shop využijete i slevové kódy, které najdete v newsletteru nebo v mobilní aplikaci Lidl Plus.
Služby a ostatní
Prodejny Lidl najdete v každém větším městě, kromě Prahy a Brna také v Olomouci, Zlíně, Ostravě, Plzni nebo Písku. Při nákupu se vyplatí věrnostní program v aplikaci Lidl Plus, která je zdarma ke stažení na platformách Google Play nebo App Store.
Kromě přístupu ke slevovým kódům získáte po stažení aplikace a registraci i přehled o slevách a akcích přímo ve vašem telefonu, účtenky za nákupy do vašeho účtu Lidl Plus nebo výherní los za každý váš nákup. Kompletní informace o věrnostním programu Lidl Plus najdete na e-shopu Lidl.cz.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
- Doprava zdarma při nákupu nad 1 000 Kč.
Doprava
- Osobní odběr
- Česká pošta
- PPL
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Google Pay
- Apple Pay
- Dobírka
Prodejny
Lidl prodejny v Praze
- Na Příkopě 854/14, 110 00 Praha
- Italská, 130 00 Praha 2
- Hlaváčkova, 150 00 Praha 5
- Veletržní, 170 00 Praha 7
- Sokolovská 57/100, 186 00 Praha 8
- Vršovická 1525/1a, 120 00 Praha 10
Lidl prodejny v dalších městech
- Boženy Němcové 2148, 370 01 České Budějovice
- náměstí 28. října 1610/1, 500 02 Hradec Králové
- Výstupní 3422/2a, 400 11 Ústí nad Labem
- Michálkovická 2169/88, 710 00 Ostrava
- Bělehradská 548, 530 09 Pardubice
- Americká 2186/47, 301 00 Plzeň
- Lipová 664/2, 460 01 Liberec
- Kobližná 53/24, 602 00 Brno
- Nábřeží 7139, 760 01 Zlín
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Kontaktní formulář
- Vrácení zboží/Reklamace
- Lidl Plus
- Sídlo společnosti: Lidl Česká republika v.o.s., se sídlem Nárožní 1359/11, 158 00 Praha 5
- Facebook: Lidl Česká republika
- Instagram: lidlcz
- YouTube: LIDL Česká republika
- LinkedIn: Lidl Česká republika v.o.s.
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz
Dobrý večer nerozumím tě ceně vajec kterou reklamujete.Vreklame je nabízíte s aplikaci za 73.90.ale Lidl je prodává i s aplikaci za 79.90.Jak je toto možné?
Dnes akce na papriku.
Bedny plné nahnilé zeleniny, označení 1 jakost.
Při dotazu zda kvalita odpovídá 1 jakosti odpověď manažera byla“ se podívejte na štítek na bedně,je tam uvedena 1 jakost tak je to 1 jakost.
A klidně si zavolejte zemědělskou inspekci.“
To co jsme dnes viděli na Lidlu na Strakonický 63 u Chuchle bylo absolutně strašný!!! Vchod i části výloh doslova obsety velkými pavouky a pavučinami!!! Strašný!! Tohle jsme na žádné jiné prodejně neviděli co tam!!
Za poslední 2 roky hrozná kvalita, zelenina 3x dražší, 100x horší kvalita, maso katastrofa, kýta prorostlá jak krkovice a krkovice plná cév, je mi na zvracení z lidlu..těstoviny nahnilé, reklamace.sortiment žádný, kvalita žádná.Už půl roku sem tam nepáchl, lidl nikdy víc
V Lidlu jsem kupoval bio zeleninu a ovoce. Nabídka nebyla až tak veliká, ale bylo to na jednom místě, což mi vyhovovalo. Jenže, to už je minulost. V současné době bio regál zmizel. Na dotaz, zda bio zrušili, mi bylo odpovězeno, že nikoliv, ale že bio zelenina a ovoce je nyní mezi tím běžným. Tak jsem to všera prošel celé a našel jeden jediný bio výrobek a to předražené bio borůvky.
I takhle se dá klamat zákazníky. Asi budu zase jezdit nakupovat do Německa, kde jsou tamní supermarkety, stejných majitelů, o něčem jiném. Je to tím, že neumíme vyžadovat kvalitu a super služby pomocí peněženky.
Hotová jídla Náš kraj.
Koupil jsem si hotové jídlo s názvem „Náš kraj“ a to smažený sýr s bramborem za 89 Kč. Větší humus jsem ještě nejedl. Brambory načernalé, sýr podivný, struhanka na něm též podivná, velikost sýra 2×5 cm,2 ks. Nikde na obalu se nedočtete kdo to vyrobil,ani žádné jinné údaje,jen to, kdo výrobek prodává.
Tento někým vyrobený výrobek nedoporučuji. Honocení: jedna hvězdička z milosti.Ještě že nakupuji velmi často v Německu.
Tak na to, že má Lidl dvacetileté výročí a má plnou pusu slev, tak po návštěvě jsem byl velice zklamán, vše stejně drahé, tak nevím čeho se ty slevy měli týkat. Do konce jsem zjistil, že některé věci v Albertu jsou ještě levnější, než v Lidlu. Z daleka to není ten Lidl co býval, německý zákazník by byl asi nemilé překvapen, jaké ceny mají u nich a jaké jsou v Česku. Tak nevím s čím se vyšlo vstříc zákazníkům s cenami určitě ne!
Dobrý den.
Dnes jsem zažila nepříjemnost v Lidlu v Praze. Měla jsem lístek na vratné lahve, který jsem zkusila uplatnit před týdnem na samoobslužné pokladně, ale nešlo to a ta částka nebyla odečtena z účtenky. Jedná z asistentek Lidlu vyndala ten lístek zpátky a řekla, že můžu ten lístek uplatnit na pokladně. Já jsem zeptala jestli můžu ho uplatnit příští, dostala jsem odpověď -Ano, můžete. Zkusila jsem to uplatnit jiný den, ale bylo řečeno, že já to měla uplatnit hned v tenhle den. Nejde o těch 6 kč ale o princip, jestli ty lístky na vratné lahve na samoobslužné pokladně nefunguji, tak proč nedát tam upozornění? Vypadá trošku jako klamání zákazníků bohužel.
Taky nebylo moc příjemně, když prodavačka se ptala, kde jsem ten lístek našla? I kdyby já ten lístek uplatnila předtím, tak by zůstal na prodejně.
Vážení z Lidlu v ČR,
Styďte se!Nedávno sem měl možnost navštívit filiálky v Maďarsku a Polsku,kterým svým sortimentem nesaháte ani po kotníky a cenově už vůbec!Proč mohou mít v Maďarsku v městečku, které má sotva 14000 obyvatel v sobotu navečer přeplněnou pekárnu jejich místními a velmi kvalitními výrobky?A proč v Polsku, když si chci koupit džus,tak od stejné firmy,co máte vy tady v ČR jen pomeranč,tak oni mají Mangový,banánový, grepovy atd?O zemích od nás na západ ani nemluvím!Kdyby jste raději věnovali úsilí udělat něco s tímto, než stále poslouchat vyloženě trapně ubohou reklamu namluvenou Mahdalem!Zrušte to,je to hrozný!!!!
Napsal jsem do Lidlu toto upozornění:
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že se to opakuje, s vozíkem neodjedu z prodejny, ale ihned za pokladnou si kontroluji paragon.
Několikrát se mi stalo:
1) koupím zboží ve slevě s červeným páskem a mám jej jednou naúčtováno správně se slevou, ale vzápětí to samé zboží ještě jednou v plné ceně. Toto zboží není ale na paragonu ihned pod sebou, ale jednou je naúčtováno na začátku a podruhé někde na konci paragonu
2) na paragonu mám zboží, které ani není na pásu pokladny
Pokladní mi není schopná vysvětlit, jak je možné, že mi naúčtuje zboží, které není na pásu a zboží, které je naúčtováno 2x. Vždy mi ihned vrátí peníze a někdy ani neřekne „promiňte“. Okrádání začalo někdy koncem roku 2022, kdy jsem si toho všiml až doma a je to téměř vždy, pokud mám nákup min. 1300 Kč. Jsem přesvědčen, že pokladní mají někde u sebe kód, který v nestřeženém okamžiku, když překládám zboží z pásu do vozíku, naúčtuje. V poslední době to slyším i ve svém okolí, že mají stejné zkušenosti.
Zdůrazňuji, že se mi nikdy nestalo, abych byl „zvýhodněn“ já – zákazník. Že by mi pokladní zapomněla namarkovat nějaké zboží. Možná, že by věc zajímala i ČOI, případně provést obdobný fiktivní nákup se skrytou kamerou a následně jej zveřejnit. Paragon vám mohu na vaši žádost naskenovat a poslat. Předpokládám, že z něj zjistíte pokladní.
Očekávám vaše vysvětlení a zpětnou vazbu.
S pozdravem.
JV
Jejich odpověď:
Dobrý den, pane V,
děkujeme za Váš e-mail a upozornění.
Za situaci na naší prodejně se Vám omlouváme.
Personál prodejny upozorníme tak, abychom do budoucna podobným situacím předešli.
Přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem
SM
Zákaznický servis
Závěr (můj):
Nechodit utrácet své peníze do Lidlu a nenechat se okrádat. Arogance a nechuť Lidlu něco napravit. Nechtěli ani paragon, podle kterého by snad identifikovali pokladní.
Dobrý den,
chodím nakupovat do více prodejen, ale nejradši mám Nárožní v Praze. Vždy jsou tam prodavačky moc milé a ochotné. Strašně ráda chodím na jejich samoobslužné pokladny, když je tam paní Andrea. Je vždy usměvavá a moc příjemná. A to ne jen ke mě, ale ke všem zákazníkům.
Ať Vám to tam stále funguje:)