Recenze Lidl

Lidl je německý řetězec supermarketů. V prodejnách Lidl nakoupíte potraviny, drobné spotřební zboží, oblečení a bytové doplňky nebo nářadí. Část sortimentu nakoupíte i online na stránkách Lidl.cz. Kromě sortimentu zboží zde najdete i aktuální leták se zlevněným zbožím a produkty ve slevě, věrnostní program, kulinářskou akademii Lidl, nebo vyhledávač prodejen. Novinky v nabídce vám Lidl představí nejen na webových stránkách, ale i na svých sociálních sítích.

Hodnocení: Řetězec s potravinami, který najdete v mnoha městech. Němečtí majitelé se zaměřují na kvalitu sortimentu. Lidl je známý svými týdny, kdy přináší tematický sortiment (Asijský, Retro, XXL,..). Nově můžete část sortimentu nakoupit i na e-shopu.
KLADY
  • nízké ceny
  • kvalitní zboží
  • velký výběr
  • dobrá komunikace
  • doprava zdarma v e-shopu nad 1000 Kč
ZÁPORY
  • některé obchody jsou špatně zásobované

Přejít do e-shopu

Představení společnosti

Řetězec Lidl je, stejně jako Kaufland, součástí skupiny Schwarz-Gruppe, která je největší maloobchodní společností v Evropě. Prodejny Lidl najdete ve 30 zemích Evropy, a dokonce i v USA.

První prodejnu s názvem Lidl otevřel roku Dieter Schwarz ve městě Ludwigshafen am Rhein. Celosvětově dnes Lidl provozuje více než 12 000 prodejen. V ČR k dnešnímu dni nakoupíte ve 310 prodejnách Lidl. Zákazníci, kteří zde již nakoupili, ve svých recenzích chválí především výběr zboží na prodejnách, ale upozorňují na problémy při objednání z e-shopu.

Lidl obchod

Obchodní řetězec Lidl

Přehled sortimentu

V supermarketech Lidl nakoupíte potraviny jako jsou mléčné a pekárenské výrobky, ovoce a zeleninu, maso, ryby a plody moře, mražené a trvanlivé potraviny, alkoholické a nealkoholické nápoje, sladkosti, kávu, čaj nebo koření. K dispozici jsou dále krmiva pro domácí mazlíčky, oblečení, sportovní vybavení, drogerie, nářadí, drobné elektro a bytové doplňky.

V e-shopu Lidl nakoupíte pouze nepotravinové produkty a zboží. Lidl nabízí i dárkové karty pro nákup ve svých prodejnách, a to jak formou prodeje dárkových karet zákazníkům u pokladen, tak zaměstnavatelům formou odměn pro zaměstnance. Při nákupu v prodejnách nebo e-shopu Lidl-shop využijete i slevové kódy, které najdete v newsletteru nebo v mobilní aplikaci Lidl Plus.

Služby a ostatní

Prodejny Lidl najdete v každém větším městě, kromě Prahy a Brna také v Olomouci, Zlíně, Ostravě, Plzni nebo Písku. Při nákupu se vyplatí věrnostní program v aplikaci Lidl Plus, která je zdarma ke stažení na platformách Google Play nebo App Store.

Kromě přístupu ke slevovým kódům získáte po stažení aplikace a registraci i přehled o slevách a akcích přímo ve vašem telefonu, účtenky za nákupy do vašeho účtu Lidl Plus nebo výherní los za každý váš nákup. Kompletní informace o věrnostním programu Lidl Plus najdete na e-shopu Lidl.cz.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód.
  • Doprava zdarma při nákupu nad 1 000 Kč.

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

Prodejny

Lidl prodejny v Praze

  • Na Příkopě 854/14, 110 00 Praha
  • Italská, 130 00 Praha 2
  • Hlaváčkova, 150 00 Praha 5
  • Veletržní, 170 00 Praha 7
  • Sokolovská 57/100, 186 00 Praha 8
  • Vršovická 1525/1a, 120 00 Praha 10

Lidl prodejny v dalších městech

  • Boženy Němcové 2148, 370 01 České Budějovice
  • náměstí 28. října 1610/1, 500 02 Hradec Králové
  • Výstupní 3422/2a, 400 11 Ústí nad Labem
  • Michálkovická 2169/88, 710 00 Ostrava
  • Bělehradská 548, 530 09 Pardubice
  • Americká 2186/47, 301 00 Plzeň
  • Lipová 664/2, 460 01 Liberec
  • Kobližná 53/24, 602 00 Brno
  • Nábřeží 7139, 760 01 Zlín

Kariéra

  • Aktuálně pracovní místa naleznete zde

Kontakt

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Prodejce potravin a drogerie

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
5.3Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.6
Jednání se zákazníkem
4.8
Kvalita sortimentu
5.6
Klady
  • nízké ceny
  • velký výběr
  • komunikace
  • kvalitní zboží
  • kamenné prodejny
Zápory
  • některé obchody jsou špatně zásobované
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

94 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Od 4.6.2022 řešímm reklamaci, která dosud nebyla vyřešena a Lídl přestal komunikovat….
    Číslo případu: 73400214

    Dobrý den, pane Máro, děkujeme za Váš e-mail.

    Vaši reklamaci jsme postoupili ke zpracování na příslušné oddělení. V případě zpětného dotazu uveďte v předmětu e-mailu evidenční číslo případu 73400214.
    Od 4. 6. 2022 běží 30denní zákonná reklamační lhůta, během které Vám bude Vaše reklamace vyřízena.
    Odpověď obdržíte v co nejkratším možném termínu.
    Přejeme Vám příjemný den.

    S pozdravem
    Michaela Šerá
    Zákaznický servis

  2. Reply
    Miroslav Sbazar 8.8.2022 v 11:48

    Parodie na eshop + ukázka, jak se on-line absolutně nemá dělat. Tragédie, kde nic nefunguje, podpora žádná, neochota … a jako bonus ještě schovali infolinku, aby je zákazníci „neobtěžovali“. TADY NENAKUPOVAT, ZADARMO DRAHÉ !!!

  3. 3.8
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    60

    Lidl byl levný tak před 5 lety. Už není. Je jeden z prvních obchodů, kde ceny letí po invazi na Ukrajinu nahoru. Co udělali s cenami uzenin, sýrů, pečiva… Raději zboží vyhazují, než aby slevnili. Mnohokráte vidím scvrklou zeleninu za ceny čerstvé. Už tam nechodím.

    Zápory: Ceny. Ne vždy čerstvá zelenina a ovoce za ceny čerstvého zboží.
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  4. 1.8
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    60

    NEDOPORUČUJI.
    Zboží objednáno 8.7. 2022 do 18.7.2022 nic nedodáno i když píšou do 5 dní. Na zákaznickém centru neskutečně nepříjemná paní. Dozvěděl jsem se pouze, že objednané a nedodané zboží už nejde zrušit. Můj poslední nákup na tomto shopu.

    Klady: Pouze přehlednost obchodu
    Zápory: Snad všechny dostupné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Reply
    Jitka Nepustilova 27.6.2022 v 13:29
    3.15
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    70
    Kvalita sortimentu
    60

    Pokaždé když mám kupón na slevu,tak zboží není, tak na co mám tu aplikaci?

    Klady: Ochota personálu.
    Zápory: Zboží na kupóny pokaždé nejsou.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Nemůžu všechny prodejny Lidl házet do jednoho pytle, ale v Českém Těšíně osobně vyhlašuji stav nejvyšší nouze. Úspěšnost nákupu zboží z letáku průměrně 50%. Bylo by to na napsání knihy, rarita první den víkendové akce 7:02(otevírá se v 7:00 a musím dojit ke zboží) zboží je už vyprodáno. Běžnější je už odpověď zboží nedovezli, nebo místo toho, co je na letáku nám dovezli něco jiného, ale to tak dělávají běžně. Dnes 23.5.22(první den akce) v 8:00 – vejce už nejsou. A to bychom mohli pokračovat do nekonečna.

  7. 4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    rozumné ceny a široký sortiment zboží.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Rád nakupuji potraviny a drogerii v Lidlu.

  9. Rád nakupuji potraviny v Lidlu. Líbí se mi jejich týdny (americký, italské apod..) a mají hlavně kvalitní věci za velmi výhodné ceny.

  10. 3.15
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    90

    Naposledy jsem si objednal v e-schopu aku pilku ocasku jejichž součásti byly náhradní pilové listy na dřevo. Navíc jsem si objednal ještě další náhradní pilové listy a to na dřevo a na železo. Mně z nepochopitelných důvodů objednávku rozdělili a nejdříve poslali pilové listy na železo a za dva dny pilku ocasku. Nebyly tam ale náhradní pilové listy na dřevo, které měli být k té pilce, ale ty které jsem si zaplatil. Reklamoval jsem to, ale doposud se nikdo neozval. Takže ty náhradní listy, které darovali, jsem si vlastně zaplatil. Dobrý ne?

    Klady: Vždy si rád koupím něco do vybavení dílny.
    Zápory: Z lidl schopu nereagují na reklamace. Naposled jsem tam dvakrát psal na neúplné dodání objednaného zboží a nikdo nereagoval.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 3 4 5 6 7 9

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo