Lidl je německý řetězec supermarketů. V prodejnách Lidl nakoupíte potraviny, drobné spotřební zboží, oblečení a bytové doplňky nebo nářadí. Část sortimentu nakoupíte i online na stránkách Lidl.cz. Kromě sortimentu zboží zde najdete i aktuální leták se zlevněným zbožím a produkty ve slevě, věrnostní program, kulinářskou akademii Lidl, nebo vyhledávač prodejen. Novinky v nabídce vám Lidl představí nejen na webových stránkách, ale i na svých sociálních sítích.
- nízké ceny
- kvalitní zboží
- velký výběr
- dobrá komunikace
- doprava zdarma v e-shopu nad 1000 Kč
- některé obchody jsou špatně zásobované
Představení společnosti
Řetězec Lidl je, stejně jako Kaufland, součástí skupiny Schwarz-Gruppe, která je největší maloobchodní společností v Evropě. Prodejny Lidl najdete ve 30 zemích Evropy, a dokonce i v USA.
První prodejnu s názvem Lidl otevřel roku Dieter Schwarz ve městě Ludwigshafen am Rhein. Celosvětově dnes Lidl provozuje více než 12 000 prodejen. V ČR k dnešnímu dni nakoupíte ve 310 prodejnách Lidl. Zákazníci, kteří zde již nakoupili, ve svých recenzích chválí především výběr zboží na prodejnách, ale upozorňují na problémy při objednání z e-shopu.
Přehled sortimentu
V supermarketech Lidl nakoupíte potraviny jako jsou mléčné a pekárenské výrobky, ovoce a zeleninu, maso, ryby a plody moře, mražené a trvanlivé potraviny, alkoholické a nealkoholické nápoje, sladkosti, kávu, čaj nebo koření. K dispozici jsou dále krmiva pro domácí mazlíčky, oblečení, sportovní vybavení, drogerie, nářadí, drobné elektro a bytové doplňky.
V e-shopu Lidl nakoupíte pouze nepotravinové produkty a zboží. Lidl nabízí i dárkové karty pro nákup ve svých prodejnách, a to jak formou prodeje dárkových karet zákazníkům u pokladen, tak zaměstnavatelům formou odměn pro zaměstnance. Při nákupu v prodejnách nebo e-shopu Lidl-shop využijete i slevové kódy, které najdete v newsletteru nebo v mobilní aplikaci Lidl Plus.
Služby a ostatní
Prodejny Lidl najdete v každém větším městě, kromě Prahy a Brna také v Olomouci, Zlíně, Ostravě, Plzni nebo Písku. Při nákupu se vyplatí věrnostní program v aplikaci Lidl Plus, která je zdarma ke stažení na platformách Google Play nebo App Store.
Kromě přístupu ke slevovým kódům získáte po stažení aplikace a registraci i přehled o slevách a akcích přímo ve vašem telefonu, účtenky za nákupy do vašeho účtu Lidl Plus nebo výherní los za každý váš nákup. Kompletní informace o věrnostním programu Lidl Plus najdete na e-shopu Lidl.cz.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
- Doprava zdarma při nákupu nad 1 000 Kč.
Doprava
- Osobní odběr
- Česká pošta
- PPL
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Google Pay
- Apple Pay
- Dobírka
Prodejny
Lidl prodejny v Praze
- Na Příkopě 854/14, 110 00 Praha
- Italská, 130 00 Praha 2
- Hlaváčkova, 150 00 Praha 5
- Veletržní, 170 00 Praha 7
- Sokolovská 57/100, 186 00 Praha 8
- Vršovická 1525/1a, 120 00 Praha 10
Lidl prodejny v dalších městech
- Boženy Němcové 2148, 370 01 České Budějovice
- náměstí 28. října 1610/1, 500 02 Hradec Králové
- Výstupní 3422/2a, 400 11 Ústí nad Labem
- Michálkovická 2169/88, 710 00 Ostrava
- Bělehradská 548, 530 09 Pardubice
- Americká 2186/47, 301 00 Plzeň
- Lipová 664/2, 460 01 Liberec
- Kobližná 53/24, 602 00 Brno
- Nábřeží 7139, 760 01 Zlín
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Kontaktní formulář
- Vrácení zboží/Reklamace
- Lidl Plus
- Sídlo společnosti: Lidl Česká republika v.o.s., se sídlem Nárožní 1359/11, 158 00 Praha 5
- Facebook: Lidl Česká republika
- Instagram: lidlcz
- YouTube: LIDL Česká republika
- LinkedIn: Lidl Česká republika v.o.s.
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz
Od 4.6.2022 řešímm reklamaci, která dosud nebyla vyřešena a Lídl přestal komunikovat….
Číslo případu: 73400214
Dobrý den, pane Máro, děkujeme za Váš e-mail.
Vaši reklamaci jsme postoupili ke zpracování na příslušné oddělení. V případě zpětného dotazu uveďte v předmětu e-mailu evidenční číslo případu 73400214.
Od 4. 6. 2022 běží 30denní zákonná reklamační lhůta, během které Vám bude Vaše reklamace vyřízena.
Odpověď obdržíte v co nejkratším možném termínu.
Přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem
Michaela Šerá
Zákaznický servis
Parodie na eshop + ukázka, jak se on-line absolutně nemá dělat. Tragédie, kde nic nefunguje, podpora žádná, neochota … a jako bonus ještě schovali infolinku, aby je zákazníci „neobtěžovali“. TADY NENAKUPOVAT, ZADARMO DRAHÉ !!!
Lidl byl levný tak před 5 lety. Už není. Je jeden z prvních obchodů, kde ceny letí po invazi na Ukrajinu nahoru. Co udělali s cenami uzenin, sýrů, pečiva… Raději zboží vyhazují, než aby slevnili. Mnohokráte vidím scvrklou zeleninu za ceny čerstvé. Už tam nechodím.
NEDOPORUČUJI.
Zboží objednáno 8.7. 2022 do 18.7.2022 nic nedodáno i když píšou do 5 dní. Na zákaznickém centru neskutečně nepříjemná paní. Dozvěděl jsem se pouze, že objednané a nedodané zboží už nejde zrušit. Můj poslední nákup na tomto shopu.
Pokaždé když mám kupón na slevu,tak zboží není, tak na co mám tu aplikaci?
Nemůžu všechny prodejny Lidl házet do jednoho pytle, ale v Českém Těšíně osobně vyhlašuji stav nejvyšší nouze. Úspěšnost nákupu zboží z letáku průměrně 50%. Bylo by to na napsání knihy, rarita první den víkendové akce 7:02(otevírá se v 7:00 a musím dojit ke zboží) zboží je už vyprodáno. Běžnější je už odpověď zboží nedovezli, nebo místo toho, co je na letáku nám dovezli něco jiného, ale to tak dělávají běžně. Dnes 23.5.22(první den akce) v 8:00 – vejce už nejsou. A to bychom mohli pokračovat do nekonečna.
rozumné ceny a široký sortiment zboží.
Rád nakupuji potraviny a drogerii v Lidlu.
Rád nakupuji potraviny v Lidlu. Líbí se mi jejich týdny (americký, italské apod..) a mají hlavně kvalitní věci za velmi výhodné ceny.
Naposledy jsem si objednal v e-schopu aku pilku ocasku jejichž součásti byly náhradní pilové listy na dřevo. Navíc jsem si objednal ještě další náhradní pilové listy a to na dřevo a na železo. Mně z nepochopitelných důvodů objednávku rozdělili a nejdříve poslali pilové listy na železo a za dva dny pilku ocasku. Nebyly tam ale náhradní pilové listy na dřevo, které měli být k té pilce, ale ty které jsem si zaplatil. Reklamoval jsem to, ale doposud se nikdo neozval. Takže ty náhradní listy, které darovali, jsem si vlastně zaplatil. Dobrý ne?