Recenze Lidl

Lidl je německý řetězec supermarketů. V prodejnách Lidl nakoupíte potraviny, drobné spotřební zboží, oblečení a bytové doplňky nebo nářadí. Část sortimentu nakoupíte i online na stránkách Lidl.cz. Kromě sortimentu zboží zde najdete i aktuální leták se zlevněným zbožím a produkty ve slevě, věrnostní program, kulinářskou akademii Lidl, nebo vyhledávač prodejen. Novinky v nabídce vám Lidl představí nejen na webových stránkách, ale i na svých sociálních sítích.

Hodnocení: Řetězec s potravinami, který najdete v mnoha městech. Němečtí majitelé se zaměřují na kvalitu sortimentu. Lidl je známý svými týdny, kdy přináší tematický sortiment (Asijský, Retro, XXL,..). Nově můžete část sortimentu nakoupit i na e-shopu.
KLADY
  • nízké ceny
  • kvalitní zboží
  • velký výběr
  • dobrá komunikace
  • doprava zdarma v e-shopu nad 1000 Kč
ZÁPORY
  • některé obchody jsou špatně zásobované

Přejít do e-shopu

Představení společnosti

Řetězec Lidl je, stejně jako Kaufland, součástí skupiny Schwarz-Gruppe, která je největší maloobchodní společností v Evropě. Prodejny Lidl najdete ve 30 zemích Evropy, a dokonce i v USA.

První prodejnu s názvem Lidl otevřel roku Dieter Schwarz ve městě Ludwigshafen am Rhein. Celosvětově dnes Lidl provozuje více než 12 000 prodejen. V ČR k dnešnímu dni nakoupíte ve 310 prodejnách Lidl. Zákazníci, kteří zde již nakoupili, ve svých recenzích chválí především výběr zboží na prodejnách, ale upozorňují na problémy při objednání z e-shopu.

Lidl obchod

Obchodní řetězec Lidl

Přehled sortimentu

V supermarketech Lidl nakoupíte potraviny jako jsou mléčné a pekárenské výrobky, ovoce a zeleninu, maso, ryby a plody moře, mražené a trvanlivé potraviny, alkoholické a nealkoholické nápoje, sladkosti, kávu, čaj nebo koření. K dispozici jsou dále krmiva pro domácí mazlíčky, oblečení, sportovní vybavení, drogerie, nářadí, drobné elektro a bytové doplňky.

V e-shopu Lidl nakoupíte pouze nepotravinové produkty a zboží. Lidl nabízí i dárkové karty pro nákup ve svých prodejnách, a to jak formou prodeje dárkových karet zákazníkům u pokladen, tak zaměstnavatelům formou odměn pro zaměstnance. Při nákupu v prodejnách nebo e-shopu Lidl-shop využijete i slevové kódy, které najdete v newsletteru nebo v mobilní aplikaci Lidl Plus.

Služby a ostatní

Prodejny Lidl najdete v každém větším městě, kromě Prahy a Brna také v Olomouci, Zlíně, Ostravě, Plzni nebo Písku. Při nákupu se vyplatí věrnostní program v aplikaci Lidl Plus, která je zdarma ke stažení na platformách Google Play nebo App Store.

Kromě přístupu ke slevovým kódům získáte po stažení aplikace a registraci i přehled o slevách a akcích přímo ve vašem telefonu, účtenky za nákupy do vašeho účtu Lidl Plus nebo výherní los za každý váš nákup. Kompletní informace o věrnostním programu Lidl Plus najdete na e-shopu Lidl.cz.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód.
  • Doprava zdarma při nákupu nad 1 000 Kč.

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

Prodejny

Lidl prodejny v Praze

  • Na Příkopě 854/14, 110 00 Praha
  • Italská, 130 00 Praha 2
  • Hlaváčkova, 150 00 Praha 5
  • Veletržní, 170 00 Praha 7
  • Sokolovská 57/100, 186 00 Praha 8
  • Vršovická 1525/1a, 120 00 Praha 10

Lidl prodejny v dalších městech

  • Boženy Němcové 2148, 370 01 České Budějovice
  • náměstí 28. října 1610/1, 500 02 Hradec Králové
  • Výstupní 3422/2a, 400 11 Ústí nad Labem
  • Michálkovická 2169/88, 710 00 Ostrava
  • Bělehradská 548, 530 09 Pardubice
  • Americká 2186/47, 301 00 Plzeň
  • Lipová 664/2, 460 01 Liberec
  • Kobližná 53/24, 602 00 Brno
  • Nábřeží 7139, 760 01 Zlín

Kariéra

  • Aktuálně pracovní místa naleznete zde

Kontakt

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Prodejce potravin a drogerie

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
5.3Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.6
Jednání se zákazníkem
4.8
Kvalita sortimentu
5.6
Klady
  • nízké ceny
  • velký výběr
  • komunikace
  • kvalitní zboží
  • kamenné prodejny
Zápory
  • některé obchody jsou špatně zásobované
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

94 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2.65
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    90

    Dne 2.4.2020 byla prostřednictvím mobilní aplikace vytvořena objednávka. Při platbě kartou však došlo k pádu aplikace. Při opětovném spuštění aplikace jsem byl vyzván k dokončení, tedy zadal jsem platbu znovu. Dne 3.4.2020 zjišťuji, že objednávka byla nejen zaplacena ale i vytvořena dvakrát. Logicky jsem se domníval, že lze druhou duplicitní objednávku jednoduše stornovat. Nelze! A neochota klientského centra mě vysloveně otrávila. Jediné co mohu je druhou zásilku nepřevzít. Takže než se zásilka vyřídí, odešle, nepřevezme, dojde zpět odesílateli a dojde k vyřízení nepřevzetí uplyne asi tak deset dní a k tomu ještě můžeme připočíst čas, který bude lidlu trvat než se milostivě rozhodne vrátit peníze. Asi marně jsem očekával ochotu řešit problém způsobený chybou v jejich vlastní aplikaci rychle a vstřícně…

    Klady: Přehlednost
    Zápory: Objednávku není možné stornovat Neochota klientského centra Chybovost mobilní aplikace
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Eva Hrubešová 26.9.2019 v 13:09
    4.65
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    26. 8. 2019 jsem si objednala skříňku za 1490,- Kč. Skříňka přišla ještě tentýž týden, bohužel ale jen její část – v podstatě polovina. Volala jsem na vaši linku, kde mi bylo sděleno, že zbývající část zašlete co nejdříve. Během hodiny jsem obdržela e-mail, kde jsem měla jako odpověď uvést podle přiloženého návodu k sestavení, které díly konkrétně chybí, což jsem udělala. Po čtrnácti dnech jsem posílala další e-mail, jelikož mi chybějící díly nebyly stále doručeny a jako odpověď mi přišlo, že je věc v řízení. Dnes, tedy po měsíci marného čekání, jsem volala na vaši linku, kde mi slečna sdělila, že můj dotaz předá dál a že mě budete kontaktovat. Za 15 minut mi přišel email, že zboží již není na skladě a mám vám sdělit, kdy si může kurýr zaslanou polovinu skříňky vyzvednout a na vrácení peněz, že se dohodneme. Tak toto se mi opravdu vůbec nelíbí. Objednala jsem zboží, zaplatila ho, dostala jsem polovinu, která mi je k ničemu a po víc jak měsíci marného čekání na zbytek zásilky zjistím, že mám zboží poslat zpátky, jelikož díly, co mi chybí, už nejsou na skladě. Kdybych se neozvala, tak by se zřejmě nedělo vůbec nic a já jsem mohla čekat ještě rok nebo se rovnou rozloučit s vyhozenými penězi.

    Klady: Kvalitní sortiment Přijatelné ceny Solidní výběr
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
    • A to pisete kvalitni sortiment, no jasne…… Kupovat kdejaky smejd v lidlu je asi snazssi nez si zajit do kvalitniho obchodu…☹️☹️☹️☹️☹️
      Lidl je fakt hruzaaaaa

  3. 3.65
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    70
    Kvalita sortimentu
    80

    Jako camembert pilos jako fakt neeee.ne,ze by byl nejedly,ale kvalita jako jednoho casu sedlcansky…???????? Zrovna ho jim ten vas camembert a palec dolu,hodne(oplisnovany eidam)

    Klady: Vesmes dobry
    Zápory: Jsem s lidlem vesmes spokojeny,chci si jen konkretne postezovat.ten camembert pilos je jako co????!!!!kdejaky eidam 45% je vlacnejsi a lepsi a to je ostuda,jinak mazaci syry s houbami ci sunkou mate za jedna
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Tyjo, skvělý článek. Hlavně ta část o jednotlivých značkách – zajímavé! :-) Ráda v Lidlu nakupuji, líbí se mi kvalita potravin.

  5. 3.3
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    70
    Kvalita sortimentu
    50

    V Lidlu v Moravské Třebové na výrobky řady Vitakrone narazíte jedině zázrakem. Třeba bramborový salát tam chybí snad už měsíc

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Lidl mám nejblíže k mému bydlišti, takže tam chodím často. Jsem s ním velice spokojená. Hlavně dětské oblečení mají dobré.

    Klady: kvalita potravin a oblečení
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  7. Teda, obsáhlejší článek o Lidlu jsem v neviděl. Do Lidlu chodím strašně rád, i když je to obchod, ve kterém nenakoupím vše (některé druhy potravin mi tam chybí). Mají velice kvalitní sortiment, např. Mozzarella za poloviční cenu než kdekoliv jinde.

  8. S online nákupem v Lidlu jsem velice spokojený. Byl to můj již druhý nákup a vše proběhlo bez problémů. Objednala jsem v úterý a v pátek přišel první balíček, druhý balíček přišel hned v pondělí. Vůbec mi nevadí rozdělení do více balíčků a chápu, že asi expedují z více míst. Tento obchod dává i možnost vrácení zboží. Nevýhodu vidím v tom, že zajímavé zboží je velice rychle vyprodané.

1 7 8 9

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo