Navštivte oblíbené internetové nákupní centrum, kde nakoupíte vše potřebné na jednom místě a za výhodné ceny. Nezáleží vůbec na tom, jestli potřebujete pánev na smažení, televizor ke sledování oblíbeného pořadu nebo třeba zahradní sekačku k úpravě vaší zahrady. Díky Mall.cz zvládnete všechny nákupy během chvilky a bohatě vám k tomu stačí několik kliknutí.
Představení obchodu
Internetový obchod Mall.cz by allegro pracuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a i když si vzpomenete ve dvě ráno, že si potřebujete něco koupit, vždy je vám k dispozici a to již celých 18 let od doby, kdy v roce 2000 vznikl.
Nabídka je opravdu bohatá, neboť máte na výběr skoro 200 000 produktů, přičemž nově vzniklé logistické centrum, které funguje od roku 2017, skrývá kolem 1 200 000 kusů zboží. Úžasné je, že za jeden den je obchod schopen vyexpedovat kolem 11 000 objednávek.
Vedle České republiky, působí v dalších pěti zemích Evropské Unie – patří sem Polsko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko a Slovensko.
Rozsáhlý sortiment
Vůbec nezáleží na tom, co sháníte, pořídit zde můžete lednice, sporáky, plynové vařiče, varné desky, myčky nádobí, mrazáky, pračky, sušičky prádla, vysavače, parní mopy a čističe, televizory, trezory, osoušeče rukou, zahradní nábytek, mobilní telefony, pokladní tiskárny, síťové karty, aeropress, hračky a mnoho dalších druhů zboží např. (laserová ukazovátka, hloubkoměry, generátory ozonu, hoblíky, brusky, svářecí kukly, nosiče na kolo). Vše si v klidu prohlédnete online, můžete si dohledat potřebné recenze, přečíst si názory ostatních zákazníků, kteří již vámi vybrané zboží zakoupili před vámi atd.
Oblíbené kategorie
- Bílé zboží
- Domácí spotřebiče
- Potřeby pro domácnost
- Hobby a zahrada
- Hračky, knihy a filmy
- Chovatelské potřeby
- Mobilní telefony a GPS
- Sport a outdoor
- Značkové oblečení
- PC a kancelář
Nákup je rychlý a bezpečný
Vyberete si to, co potřebujete nebo co se vám zalíbí, vložíte do nákupního košíku a pak už jen zadáte způsob dopravy, platby a podobně. Mall.cz nabízí možnost osobního odběru na prodejně, ale také doručení až k vám domů. Pokud si navíc nakoupíte nad 1 000 Kč, ušetříte za dopravu, protože od této hodnoty nákupu je zdarma.
K doručení na adresu si můžete přiobjednat různé služby navíc, jako čas, kdy chcete zboží dovést nebo vynesení zboží velkých rozměrů až do bytu. K dispozici je služba sledování zásilky, takže budete po celou dobu přesně vědět, co se s vaším zbožím vlastně děje, až dokud nebudete držet zásilku pevně v rukou.
Potěší vás i větší výběr možností platby, kromě hotovosti při osobním převzetí, můžete platit dobírkou, platební kartou u řidiče, který zboží přiveze, případně kartou online při dokončení objednávky. Dá se využít i možnost okamžitého převodu peněz z účtu prostřednictvím vybraných bank atd. V neposlední řadě je možné nakupovat na splátky.
Doprava
- Mall Shop
- Mall Box
- Mall Point
- Česká pošta
- Zásilkovna
Platba
- Bankovní převod
- Dobírka
- ePlatba
- Hotově
- Na splátky
- PaySec
- Platební karta
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa naleznete zde
Reklamace
Reklamované zboží můžete zaslat poštou na tuto adresu:
Internet Mall – reklamační oddělení
Logistické centrum MALL CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
Poděbradská 771
250 90 Jirny
Zajímavé odkazy
Prodejny
Mall prodejny v Praze
- Budějovická – Antala Staška 2027/79, 140 00 Praha 4 – Krč
- Zborovská 666/34, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- OC Galerie Butovice – Radlická 520/117, 158 00 Praha 5 – Nové Butovice
- U garáží 1611/1, 170 00 Praha 7 – Holešovice
- F. V. Veselého 2760/7m, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice
- Areál OP Tiger – Korytná 1538/4, 100 00 Praha 10 – Strašnice
Mall prodejny v dalších městech
- Palachovo náměstí 3, 625 00 Brno – Bohunice
- Krčínova 1610, 370 11 České Budějovice
- Bieblova 38/2, 500 03 Hradec Králové
- Židovská 3, 586 01 Jihlava
- Sokolovská 43, 360 05 Karlovy Vary
- Blažkova 654/1, 460 80 Liberec 1
- tř. Kosmonautů 29, 779 00 Olomouc
- 1. Máje 103, 703 00 Ostrava – Vítkovice
- Labský Palouk 495, 530 09 Pardubice
- Lochotínská 1674/20a, 301 00 Plzeň
- Dlouhá 1/12, 400 01 Ústí nad Labem
- J. A. Bati 5645 (Budova 51), 760 01 Zlín
Kontakt
- Telefon: +420 296 245 025 (objednávky)
- Vrácení zboží
- Pojištění zásilky
- Blog
- Sídlo společnosti: Internet Mall, a.s., U garáží 1611/1 170 00 Praha 7, IČ: 26204967, DIČ: CZ262049
- Facebook: MALL.CZ
- Instagram: mallcz
- YouTube: MALL.CZ
S obchodem Mall jsem pokaždé spokojená. Oceňuji rychlé dodání.
To co sem zazila s Mall jse jeste nestalo fakt, poslat zbozi bez objednani a pak vymahat a vyhrazat jse aby jsem to zaplatila, skoncila jsem snima definitivne.
Kdyby aspon nemeli takovy bordel v systeme a na sklade!
Kdyby jse aspon zachovali ferove a napsali ze poslou kurira pro zbozi ne jeste ja ho mam na sve naklady poslat. Aj to napsali az po 4 krat jinak porad obtezovani.
Kdybych mela prachy na pravnika tak jste v p..ci…..
To se stalo ze dozvi hodne lidi nebojde.
Budu to psat vsude!!!!!!!!!!!
Jelikoz Vim ze moje objednavka nebyla dokoncena!!!!!!
Pak posilat nepravdive informace ve fakture.
Už nikdy
Nefungující systém stavu objednávky!!!
Kdybych se sám po 5 dnech :-) od objednání sám nepodíval, tak ani nezjistím, že mi objednávku zrušili. Teď už jen čekám kdy mi vrátí peníze.
Dovolat se na operátora – smička, která Vás vždy pošle zpět. Nakonec až přes reklamace.
pro e-shop totální katastrofa lhát zákazníkovi, co za objednané zboží zaplatil. 2 týdny lhát, že zboží dodávám, když nebylo ani skladem, je TRAPAS.
Jednoho dne jsem se rozhodl objednat zboží z Mall.cz, což jsem učinil a ihned zaplatil přes kartu. Během pár dnů přijel kurýr, který mi balík předal a hned odjel. Kontrolou balíku jsem zjistil, že mi zaslali jiné zboží než jsem objednával a proto jsem se rozhodl kontaktovat podporu, kde jsem je seznámil s problémem. Problém jsem na podpoře řešil 5 a půl hodiny, kdy jsme nedošli k žádnému závěru než napsat reklamační formulář a počkat dva týdny než se vůbec někdo ozve zpět. Na podpoře pouze slibovali a ani nedokázali zavolat zpět. Poté již se mnou pracovnice podpory nechtěla mluvit (dělala ze sebe pracovně vytíženou) a hovor vedli k jeho ukončení. Po celou dobu jednání jsem na ně byl až moc hodný a neřval na ně.
PS: moje rada NIC NEKUPOVAT !!!!
Tak toto jsem zase dlouho nezažila, Mall.cz má napsáno doručíme do 23.12.,asi týden po Vánocích mi na lince Mall řeknou že zboží má zásilkovna, kde jsem 23.12. byla a řekli mi že tam není. Můj manžel tam jede po tomto telefonátu znovu, aby mu zásilkovna řekla, že tohle zboží opravdu neobdrželi. Volám znovu na Mall.cz, že chci celou objednávku zrušit a vrátit peníze – a dnes 13.1. se dívám na účet a peníze mi ještě nikdo nevrátil.
PS: Pokud máte problém s partnerskými obchody, tak s nimi prosím nespolupracujte. A pokud ano, musíte se tomuto alespoň postavit čelem a o zákazníka se postarat vy!!! Děkuji. LK
Velmi neprofesionální jednání při komunikaci a řešení problémů,podávání nepravdivých informací.
Při zadávání možnosti expres dopravy (s příplatkem) už předem ví, že nelze, přesto si nechají zaplatit.
Objednala jsem si zábranu k posteli a byly u ní jeden špatný díl k přichycení, vůbec tam nepatřil. Chtěla jsem doposlat správný, ale toho se samozřejmě nedomuzete. Místo toho ji musíte poslat zpět, pak se několikrát doprošovat proplacení poštovného a po měsíci se dozvíte, že vám novou neposlou, ale vrátí peníze. Zakoupila jsem si totiž rozbalené zboží, které je o něco levnější. A přece vám nebudou dávat nové, že? Tohle se mi stalo teď. Před dvěma měsíci jsem si objednala naší první zábranu. Ta přišla roztržena. Po měsíci vyřizování mi také oznámili, že mi vrátí peníze, protože tu už skladem neměli. A ještě navíc mi vrátili peněz méně než opravdu stala, protože jsem si s ním objednala i hračky, na které byla 20 % sleva a do faktury se sleva rozpoutala poměrově ke všem položkám. To už je snad i na ČOI….
Kdo nechce číst můj sloh, který stojí stejně s mall.cz za starou bačkoru, shrnu to pár slovi.
Objednal a zaplatil jsem výrobek (stál cca 2/3 ceny). Při odesílání ho poškodili (nebudu sprostý).
Po domluvě s obchodem jsem čekal až jim ho dodavatel pošle z novu. (v tu dobu měli rozhodnuto, že mě pošlou velké …nic)
Po cca třech měsících čekání jsem zrušil objednávku a hodinu na to byl v nabýtce eshopu.
Naštěstí peníze vrátili do tří dnů.
Níže je delší verze
Nakupoval jsem v mall.cz asi třikrát, z toho dvakrát normální sortiment (vysavač a lampičky) a jednou zboží patřící do kategorie špíše luxusuního zboží (subfoower).
V prvních dvou případech nebyl žádný problém, nicméně u třetího nákupu se semnou spojil zákaznický servis, že se s výrobkem něco stalo a že se neví co.
Asi cca za dva dny mě informovali o neúplnosti výrobku a možnosti buď dodání těch částí, které jsou v pořádku (objednaný balík obsahoval jen subfoofer a napájecí kabel….) a nebo počkám až na dodání od dodavtele nebo v případě že budu chtít vrátit peníze, tak stornují objednávku.
Stornovat objednávku jsem rozhodně nechtěl (cena byla 2/3 oproti jiným obchodů), tak jsem zvolil, že počkám na dodání od jejich dodavatele, a tak jsem čekal a čekal a čekal asi cca po třech měsících jsem to nevydržel a napsal co s mým objednaným (zaplaceným) subwoofrem, kdy ho uráčí dovést. A asi po 2 týdnech mi odpověděli, že neví.
Následný den jsem zrušil objednávku a ono ejhle hned hodinu na to, se objevila dostupnost zboží do dvou týdnů.
Nakonec mi samozřejmě došlo, že mnou objednané zboží ani neměli v plánu doručit a spoléhali se na zrušení objednávky…….
Objedala jsem knížky pro dcerku protože je po operaci a potřebovala jsem s ním dohnat učení ze školy. Knížky jsou na cestě už tři dny po termínu a každý den mi posouvají termín doručení. Kdyby alespoň měli tolik slušnosti, že napíšou skutečný termín doručení abych věděla, že na knížky nemám čekat a mám si je sehnat někde jinde. Ale ne, je lepší každý den posunout termín doručení na následující den. Proč to neudělat mamince s nemocnou holčičkou težší. Doufám, že jsou na sebe hrdí. Pro jistotu doplňuji, knížky byly označeny že jsou skladem s doručením nejpozději do druhého dne. Při určitých volbách dokonce v den objednání.