Moebelix.cz je se zabývá prodejem sortimentu jako je nábytek, osvětlení, koberce nebo doplňky do domácnosti. Sortiment je opravdu široký a zaměřený na nízké ceny. Nakoupit můžete na internetovém obchodu on-line i v jedné z kamenných poboček. Moebelix.cz má i své nabídkové letáky.
Představení e-shopu
Moebelix.cz patří pod podnikatelskou skupinu XXXLutz, která byla založena už v roce 1945. Na trhu má tudíž již mnohaleté zkušenosti. V současné době vlastní nad 260 poboček a samozřejmě i internetový obchod. Jedná se o stále více se rozrůstající společnost, jež má více než 22 200 zaměstnanců.
Přehled sortimentu
Moebelix.cz nabízí mnoho zboží v každé z prodejen a ještě širší sortiment pak naleznete na e-shopu. Abyste se v něm dobře zorientovali, je dělen do přehledných kategorií podle cílové místnosti – vybírat tak můžete z nábytku do ložnice, kuchyně, obýváku, jídelny, dětského pokoje, koupelny, pracovny a dalších.
Ať už sháníte židle, stoly, pohovky, taburety, postele (matrace, prostěradla), skříně, komody, regály, vany, umyvadla či cokoliv jiného, na Moebelix.cz najdete opravdu široký výběr. Nechybí ani kategorie osvětlení, bytového textilu a různorodých dekorací. Zakoupit tu lze rovněž spotřebiče a věci pro dílnu, zahradu (bazény, grily, zahradní lavice) a volný čas.
Služby a ostatní
Na stránkách Moebelix.cz naleznete mnoho inspirace při zařizování vaší domácnosti. Pro skvělé rozvržení využijte 3D plánovače, kde přehledně uvidíte vaše budoucí místnosti. Kromě klasické dopravy a vyzvednutí na místě prodejny vám může firma zavést zakoupené zboží až k vám domů za výhodných podmínek – nad cenu 30 000 Kč nákupu úplně zdarma. Součástí poskytovaných služeb je pak i montáž nábytku.
Pokud si jej chcete odvést a sestavit sami, můžete si od firmy zapůjčit dodávku. Při nákupu lze využít různých možností platby včetně nákupu na splátky. Se zákaznickou kartou ušetříte peníze a díky mobilní aplikaci si prohlédnete sortiment a novinky kdykoliv a kdekoliv. Při zařizování bydlení určitě využijete i bezplatného poradenství.
Slevový kód
- E-shop nemá aktuálně slevový kód
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Vlastní doprava
Platební možnosti
- Platební karta
Prodejny
- Strakonická 1278, 370 04 České Budějovice
- Ulice Vrchlického 5826/74, 586 01 Jihlava
- Obchodní ul. 102, 360 01 Karlovy Vary
- K Bauhausu 612, 460 01 Liberec
- Kafkova 464/33, 783 01 Olomouc
- Horní 79, 700 30 Ostrava – Dubina
- Folmavská ul. 1270/12, 301 00 Plzeň – Skvrňany
- K zahrádkám 4, 400 10 Ústí nad Labem
- Třída 3. května 1300, 763 02 Zlín
- Nárožní 1390/4, 158 00 Praha 5 – Stodůlky
- Kolbenova 50, 190 00 Praha 9 – Vysočany
- Splaviska 1154, 664 42 Brno – Modřice, naproti Olympii
- Poděbradská 298 – vedle Globusu, 530 09 Pardubice VII – Trnová
Kariéra
- Více informací naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 519 789 811
- E-mail: shop@moebelix.cz
- Reklamace
- Blog
- Sídlo: XLMX obchodní s.r.o., Nárožní 1390/4, 158 00 Praha 5
- Facebook: Möbelix Česká republika
- Instagram: mobelix_cz
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.emimino.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz
Dobrý den. Posmíváte se mi? Už jsem dvakrát objednávál nočni stolek (dekor dub). První krat dostal poškozený jeden stolek( objednávka 2102211096920 od 25.11.22 ), vratil ho , a objednal znovu. Teď dostal v bílou barvě ( objednávka 2102301210367 od 20.01.23) !!! Čekal jsem 4 měsíců!!!Moc špatně prace! Jak také možné???
Absurdní realizace plánované kuchyně.
Prodejna Pardubice. Špatná komunikace se zákazníkem, absolutně nulová mezi reklamacemi, prodejnou a skladem.
U zakoupené šatní skříně chybělo veškeré kování, lepení apod., dále dvě police jakožto dno skříně. Při řešení reklamace jsem volala na různá telefonní čísla, která jsem našla na smlouvě, na webu, na účtence. Celý den mi to nikdo nezvedal, případně jsem dostala telefonní číslo, na které jsem už dříve neúspěšně volala. V odpoledních hodinách jsem se konečně dovolala, tato paní byla sice milá, ale bohužel opět bez řešení. Když to zkrátím, během týdne jsme já i manžel měli různé hovory, reklamaci vyřizovali asi 4 lidé, každý řekl něco jiného a nakonec po týdnu telefonát, že reklamace je vyřešena, máme si se smlouvou zajet nejprve do obchodu na pokladnu a poté do skladu vyzvednout chybějící materiál. Žádný další dokument ani email o proběhlé reklamaci a jejím řešení jsme nedostali. Manžel žádal o zaslání chybějících částí, jelikož se nám nechtělo jet zbytečně 110 km, navíc ani časově (nutnost vyzvednout do týdne) se nám to nehodilo. Ale poslat prý nelze a domluvíme se na nějaké kompenzaci dopravy.
Paní na pokladně se tvářila dost zmateně, potom nám řekla, že část si máme vyzvednout u nich na skladu, část na skladu externím. Po téměř dvouhodinovém čekání před skladem s malým dítětem v autě jsme chybějící části konečně dostali, na externí sklad jsme naštěstí už nemuseli. Skladníci ale o žádné reklamaci nevěděli, hromady telefonátů kamsi, dotazů na nás, co nám teda vlastně chybí… O nějaké kompenzaci dopravy jsme si samozřejmě mohli nechat zdát.
Opravdu neuvěřitelné jednání.
Prodejna Most – nedoporučuji…..zakoupili sme kus nábytku z prodejny, ubezpečení prodavačkou,že je zboží možné vrátit v případě, že nám nesedne….druhý den ráno sme šli vrátit ,arogantně sme byli odmítnutí, že to nejde, prodavačky mezi sebou volali jako kdyby jsme byli nějaký lháři a podobně….přitom na internetu je napsáno, že zboží je možné vrátit a taky mi to potvrdili na infolince …..jednání hrůza …..nedoporučuji vůbec….Most určitě ne….mají vlastní pravidla….jinak prodávající p.Kopecka jeden den tvrdila jedno druhý den už to pravda nebyla…..
Dobrý den,nakoupil jsem včera
na pobočce v Jihlavě a jsem velice spokojen jak se zbožím,tak i s personálem, konkrétně slečna Žatečková,mi poradila a popsala zboží,tak jak bych očekával.Děkuji
Já byla velkým fanouškem Moebelixu celá léta, chodila jsem pravidelně vybírat nábytek do prodejny, ale už to není, co to bývalo. Co jsem si naposledy koupila kuchyň, která se po dvou měsících začala rozpadat, už bych si tu v životě nic nekoupila. Kvalita výrobků šla hodně dolů, jen ceny zůstaly stejné.
Naprosto vědomé klamání spotřebitele, na webu lákají na dodání 5 dní a potom jen výmluvy, že nestíhají, a že jejich dodavatel nemůže dodata a že stím nic neudělají, nicméně termín dodání mají na webu stále pro ty další, kteří na to skočí jako já. A pokud se sami nezeptáte, kde je vša zaplacené zboží, vlastně se nai nedotvíte, že nedorazí… Jednání se zákazníkem, děs, jen přes email, nechtějí sdělit ani telefonní číslo ani jméno s kým věc řešit. Už nikdy více.
Nedoporučuji, koupili jsme tento rok v létě sedací soupravu a zjistili jsme že je plná štěnic takže vám Mobelix Most moc pěkné děkujeme za super koupi. Už nikdy více od vás už ani polštář
Reklamovala jsem poškozený věšák který byl v krabici ale měl opakované přelepení. Požadovala jsem si psaní reklamace což prodavačka Kateřina Kopecká nechtěla pochopit. Neustále mi vnucovala že si musím vyšák odnést do skladu že mi ho vymění. Opakovaně se mi sdělila že jedu na dovolenou A že opravdu věšák vozit sebou nebudu a že trvá na sepsání reklamace podle občanského zákoníku. Na to mi začalo vysvětlovat že jim jejich právnická řekla a tak dále zarazila jsem jí že všechny obchody včetně soukromých se musí držet striktně občanského zákoníku nikoli toho co řekne nějaká právnička. Na to byla se mnou sepsanou reklamace kdy mi prodavačka vysvětlila že si musím vyšák vzít a odnést ho za jejich budovu do skladu. Na to jsem odpověděla že nikoliv že tím že jsem sepsala reklamaci řádně předala zboží které by ani jinak nereklamovali a že tím že mi přidala reklamační protokol beru věc za uzavřenou a vyčkám 30 dnů na vyjádření. Jako vždy na tomto obchodě v mostě nepříjemný personál, určitě ne všichni a ještě připomenu že to není tak dlouho co mi volali že stejné prodejny, že neprošla platba jednalo se o 5000Kc. Přestože to nebyla moje chyba jela jsem z Prahy skoro 90km abych jim platbu uhradila. Můj čas v soukromí a benzín nikdo nezaplatil. Absolutně jí neříká nic občanský zákoník, vůbec se dávají zákazníkovi na vybranou okamžitě rovnou mění zboží aniž by se zeptali co zákazníkův požaduje. Absolutně neprofesionální a drze chování. Jednalo se o prodejnu Most 18. Července 2022 v 15:00
Dobrý den, paní Petříková,
mrzí mne, že Vás proces reklamace tak rozhořčil.
Chtěla jsem, abyste reklamaci měla co nejdříve vyřešenou a proto jsem Vám nabídla okamžitou výměnu zboží ze skladové zásoby.
Zboží, které jste na prodejnu přinesla, bylo zakoupeno před dvěma měsíci na kamenné prodejně, proto nebylo možné Vám vrátit peníze.
Chápu, že řešení reklamace formou okamžité výměny, kterou uvítá většina zákazníků, nemusí vyhovovat všem.
Po sepsání reklamačního protokolu jsem Vás zdvořile požádala o vrácení zboží na sklad, abyste měla řádné potvrzení o tom, že zboží necháváte na prodejně. To jste odmítla.
Šatní panel jsem proto po Vašem odchodu do skladu osobně odnesla.
I když mi nebylo příjemné nahrávání celého našeho rozhovoru na Váš mobilní telefon, nabídla jsem Vám vizitku a kontakt na prodejnu, abychom mohli reklamaci dořešit a to jste také odmítla. Pokud jsem Vás jakkoliv nehněvala, věřte, že to nebylo záměrně. Přeji Vám krásnou dovolenou a věřím, že Mobelixu ještě dáte šanci. S přátelským pozdravem Kopecká Kateřina
Jednani teto firmy je otřesné!!! V listopadu 2021 z eshopu objednana skrin,ktera byla skladem,zaplacena převodem tak do dneska březen 2022 ji nemam!!! Voláním na linku nebo korespondence emailem je jen sama lež a výmluvy! Neustale slyšíte pandemie nebo nyni Ukrajina.
No katastrofa. Dneska přišla kuchyň. Když nebudu počítat tu dobu výroby, na kterou jsme byli upozorněni, tak to začíná. Minimálně dalších 6 týdnu kuchyň ležela na skladě, jako že ji kontrolují. Když se konečně uráčili přijet, byla funkční tak půlka. Jedna skříňka prasklá, další nedodelana, sokl prej špatnej, tak ho dovezou příště. Když jsem konečně kuchyň procházel, tak po zkouknuti jedné ze skříněk mi bylo řečeno, že si trubku od digestoře mám sehnat sám. No skandál tady ta parta. Amatéři
Jen zapor: dejte si na mobelix pozor na rozdil od jinych obchodu napr Hornbach kdyz vam vyrobek nevyhovuje tak prodejna nevraci penize, mozna je jen vymena zbozi. V dnesni dobe opravdu ochota sama….