ProSpánek

ProSpánek je internetových obchod, který najdete i v 31 prodejnách po celé republice. Specializuje se na prodej zboží orientovaného na zdravý spánek. Nakoupíte zde vše od postelí přes matrace až po anatomické polštáře. Pokud budete potřebovat s výběrem poradit, můžete využít online poradnu s odborníky.

prospanek

Logo – ProSpánek

Představení e-shopu

ProSpánek navazuje na jiný úspěšný projekt – Centrum zdravého spánku a.s. Tato společnost na českém trhu působí již od roku 1991. Mimo Českou republiku ji najdete po celé střední Evropě, kde provozuje 250 prodejen.

Přejít do e-shopu

Přehled sortimentu

Pro zdravé spaní v obchodě zakoupíte speciálně navržené matrace, postele a rošty. Polštáře a přikrývky zakoupíte v anatomických a antialergických variantách. Vybírat můžete ze specifických materiálů jako jen například bio pěna. ProSpánek nabízí rovněž polohovací křesla, povlečení a prostěradla, chrániče matrací a další praktické doplňky.

Na objednávky na e-shopu se vztahuje 45 denní záruka vrácení peněž bez udání důvodu. ProSpánek garantuje nejnižší cenu produktu na trhu. Pokud něco najdete u konkurence levněji, ProSpánek vám zboží prodá o 100 Kč levněji, než inzeroval daný obchod.

ProSpánek recenze

Náhled e-shopu ProSpánek

Služby a ostatní

Pro zákazníky je připraven věrnostní Klub ProSpánek a Klub pevného zdraví s akčními nabídkami a slevami. Na slevových portálech seženete slevové kupóny, díky kterým můžete nakoupit ještě výhodněji.

V Praze najdete prodejny například ve Štěrboholech, Letňanech nebo na Zličíně. ProSpánek má ale obchod v téměř každém větším městě po republice. Doprava je zdarma u matrací a postelí. Přepravu zajišťuje GLS a Český pošta.

Větší zásilky jsou zasílány přes společnost Toptrans, nebo je doveze obchod sám. Platit budete hotově při převzetí nebo osobním odběru. Můžete rovněž zaplatit předem kartou online nebo bankovním převodem.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód.
  • Doprava zdarma platí pouze na matrace a postele.

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Bankovní převod
  • Dobírka
  • GoPay
  • Na splátky

Prodejny

  • OC Futurum – Novinářská 6a, 70200 Ostrava
  • Přerov Galerie – Čechova 26, 75002 Přerov
  • Brno Futurum – Vídeňská 132/100, 61900 Brno
  • Nákupní park Severka – Sousedská 607, 46001 Liberec
  • Plzeň OC Rokycanská – Nákupní 1445/7, 31200 Plzeň
  • Děčín OC Pivovar – Sofijská 2/3, 40502 Děčín
  • NC OAZA Kladno – Arménská 3277, 27201 Kladno
  • Retail Park Haná – Kafkova 465/43, 78301 Olomouc
  • S. K. Neumanna 2869, 53002 Pardubice
  • České Vrbné 2392, 37011 České Budějovice
  • Dobšická 3929/4, 66902 Znojmo
  • Pilnáčkova 357, 50003 Hradec Králové
  • Na Smetance 16, 12000 Praha

Kariéra

  • Aktuální pracovní místa naleznete zde

Kontakt

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Prodejce matrací

8.5Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
Kvalita sortimentu
8.5
7.6Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
7.9
Jednání se zákazníkem
7.3
Kvalita sortimentu
7.6
Klady
  • široký sortiment
  • přehledný web
  • kvalita zboží
  • kamenné prodejny
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
  • vyšší ceny
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

21 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Z vlastní zkušenosti reklamuji postel, velmi problematická komunikace.

  2. Reply
    Jana Kuchaříková 10.12.2023 v 20:07
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Byla jsem s manželem kupovat matrace. Paní prodavačka se nás hned ujala a ptala se jakou by jsme si matraci představovali a pak jaké máme problémy atd… podle toho nám paní vybrala matraci. Mohli jsme si na ni lehnout a ležet jak dlouho jsme chtěli. Musím říct že s takhle profesionálním přístupem jsem se ještě nesetkala a byla jsem mile prekvapena. Dostali jsme kavu, vodu a za chvilku jsme si matrace vezli domů. Můžu jen doporučit obchod, mají tam opravdu kvalitní zboží a milý personál

    Klady: Ochota, profesionální přístup, výborná znalost prodávaného zboží, matrace nám byla vybraná na míru
    Zápory: Nic
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Velmi zly zakaznicky servis. Po zaplateni firma nekomunikuje, neriesi reklamaciu. Neodporucam lebo ak budete mat problem so zakupenym produktom nepomouzu vam ho vyriesit.

    Klady: Pred nakupom a podpisani kupnej zmluvy maju velmi intenzivnu komunikaciu
    Zápory: Po vytvoreni objednavky a zaplateni zakaznik uz pre tuto firmu neexistuje.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Koupila jsem polštář Tempur. Polštář za 4.000,-Kč, jeho koupi jsem dlouho zvažovala. Po třech měsících používání se uprostřed po celé délce udělala hluboká rýha. Šla jsem polštář reklamovat, na prodejne na Zličíně se chovali velmi slušně. Bohužel mi po týdnu přišlo zamítnutí reklamace. Že jsem prý měla polštář velmi často masírovat. O žádném masírování se ovšem prodejce nezmínil, na webových stránkách není žádné video, jak se masíruje polštář. Bylo mi pouze řečeno, abych polštář nijak nemačkala a neohýbala, což jsem neudělala. Proč bych si ničila takhle drahý polštář? Moje reklamace byla i po druhém pokusu zamítnuta jako neoprávněná. Při nákupu mi bylo řečeno, že správná funkčnost materiálu je garantována po dobu 3 let. Polštář nevydržel ani 3 měsíce. I přesto firma odmítá reklamaci uznat. Jsem nadmíru vytočená a už nikdy v životě si od nich nic nekoupím. A ani moji kamarádi, kterým budu o svém zážitku barvitě vyprávět. Škoda, že jsem si recenze nepřečetla předem.

  5. 1.15
    Přehlednost obchodu
    20
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    40

    Naprosto otřesná zkušenost, jakou si zažila má starší mamka, když si v dobré víře šla koupit novou postel za „experty“.
    1. postel je absolutně odlišná od toho, co jí řekli a ukázali na prodejně (osobně i na jejich visualisačním softwaru) (dodaná postel má skoro 80cm od podlahy což je naprosto nevhodné pro staršího člověka co čekal postel). V rozporu s návodem nemá žádné místo na matraci.

    2. dělníci velmi rychle smontovali, nechali mamku (v šoku) podepsat předávací protokol a odešli.

    3. reklamace se táhla 3 MĚSÍCE. nikdo nebyl ochotný ani schopný mamce následně poradit, zavolat, ani situaci jakýmkoliv způsobem řešit, byť mamka byla několikrát na prodejně, volala, a psala emaily (samozřejmě okamžitě reklamovala). Vždy ji někdo řekl že neví o co jde, že se určitě reklamace řeší. 0 KOMUNIKACE A 0 ODPOVĚDNOSTI. nakonec jí VELKORYSE nabýdli jako reklamaci výměnu matrace, což nejenže neřešilo danou situaci, je to však jejich záruka kterou poskytují na všechny prodané matrace. a nakonec nechali mamku si za odlišnou matraci ještě připlatit – nebyla totiž v době reklamace už v akce ;)

    způsob jednání společnosti dosti připomíná prodejce s hrnci důchodcům, proto jsem byl donucen tuto recenzi / zkušenost napsat…

    Klady: nic
    Zápory: nulová komunikace, nulová odpovědnost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 4.15
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    70
    Kvalita sortimentu
    90

    profesionální prodejce v prodejně Praha Letňany, trochu pomalejší komunikace a zpětná vazba firmy s kupujícím ohl.dodání, montáž perfektní.
    Věřím, že budu spokojena.

    Klady: již zmíněno
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Prodejna je útulná, prostorná s velkým výběrem sortimentu pro spánek. Paní poradkyně Beáta G. odvádí svou práci opravdu precizně. Je milá, usměvavá, všechno krásně a pochopitelně vysvětlila a názorně i ukázala. Se všemi záludnostmi si perfektně poradila. Dokázala nám pomoct a doporučit jak matraci, tak i polštáře. Vyhověla nám i s termínem a podmínkami dodání za což jí nesmírně děkujeme. Pobočku v Karviné mohu s radostí doporučit.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Vřele doporučuji tuto prodejnu v Teplicích. Nejenže prodejna je útulná ale i slečna Wendy byla velmi příjemná a milá. Jen jsem se s manželem přišla podívat na ložní prádlo a nakonec jsme odešli s úžasnou Francouzkou dekou.

    Klady: Příjemná obsluha. Útulná atmosféra.
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. Nedoporučuji nic kupovat. Vůbec se neštítí vám na prodejně doslova lhát do očí! Když koupíte a doma zjistíte info vrátit ani vyměnit za nic nemůžete (dokonce ani nerozbalene zboží!)
    Bohužel my jsme byli tak blbí, že jsme nakoupili na prodejně. Doufali jsme (naivně si mysleli,že nám zde dobře poradí s nákupem matrace pro 6 letého syna). Byl to náš jediný požadavek, aby měl syn pro něj kvalitní a nejvhodnější matraci. Byla nám doporučená jako nejvhodnější a nejlepší matrace Silver mind (nejdražší z nabízených). Nicméně pro syna jsme koupili. Doma mi to nedalo a ještě před rozbalením jsem se na ni podívala na stránkách prospanek.cz. A byla neskutečně naštvaná. Matrace svoji tuhostí odpovídá 2 a 3 že škály tuhosti 1 nejměkčí a 5 nejtvrdší). Byla jsem neuvěřitelně naštvaná! Absolutně pro takto malé dítě nevhodná! Sami to mají napsané na svých stránkách…. Volala jsem tedy na jejich infolinku (nedovolala, tak psala e-meil), nejdříve mi bylo sděleno, že matrace není vhodná pro tak malé dítě, když jsem chtěla hned měnit tak jsem požádala ať mi zavolají,že tato komunikace není na urovni. Volali a nakonec vše překrucovali,že když bude matrace pouze z jedné strany (té tvrdší,že to ještě není pro tak malé dítě hrozné! Na výměnu mi bylo arogantně sděleno,že mám smůlu, protože jsem koupila matraci v kamenné prodejně a je to tedy moje věc a nezajímá je, že je matrace ještě zabalená a navíc že nám ji poradila prodavačka (vlastně naznačili že lžu). A vyměnit za jinou ji nemůžou.
    No takže asi tak. Chtěli jsme ještě matrace pro sebe s manželem,ale v tomhle obchodě už teda fakt NIKDY a upřímně, matrace rozbalena, nechala se teda 48 hod rozložená (prodavačka na obchodě tvrdila pouze 24 hodin, no odbornice?) ok. Nechali jsme teda dle prospektu a jsem zvědavá co matrace udělá a jak půjde reklamace při tomto jednání ale velice silně pochybuju,že se bude moci dát vůbec něco zde reklamovat. Kdo jste ještě nekoupil, rozmyslete si to a proboha aspoň nic nekupujte na prodejně, protože si tím přiděláte akorát potíže.
    Po recenzích se mi vtipně z obchodu ozvali, přijela jsem tam s matrací a světe div se, další záplava lži na které jsem nebyla připravená, slíbila jsem smazat recenze (já své plníme, takže jsem tak učinila a doma ověřuji informace sdělené odborníky na prodejně a co myslíte? Samá lež! …. Opravdu nechutné! Na fb chat se mnou nikdo nekomunikuje, na email také ne, to jen až budete opět z Prospanku žadonit proč píši recenze a nezkouším komunikovat jinak…. Takže své matrace a odborné (odporné lživé) rady si strčte někam… A vy lidí prosím zkuste nejdřív zjistit co z toho co vám v obchodě nakukali je pravda, protože třeba zrovna v našem případě jde vysloveně o zdraví malého dítěte!.

  10. Reply
    Michal Novák 12.5.2022 v 9:07
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Spokojenost. Kupovali jsme postel, rošty i matraci, jediné co, tak mají teď delší termíny dodání, ale s tím jsme se teď při rekonstrukci baráku, potkali už hodněkrát.

    Klady: Obsluha, sortiment.
    Zápory: Termín dodání.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo