ProSpánek je internetových obchod, který najdete i v 31 prodejnách po celé republice. Specializuje se na prodej zboží orientovaného na zdravý spánek. Nakoupíte zde vše od postelí přes matrace až po anatomické polštáře. Pokud budete potřebovat s výběrem poradit, můžete využít online poradnu s odborníky.
Představení e-shopu
ProSpánek navazuje na jiný úspěšný projekt – Centrum zdravého spánku a.s. Tato společnost na českém trhu působí již od roku 1991. Mimo Českou republiku ji najdete po celé střední Evropě, kde provozuje 250 prodejen.
Přehled sortimentu
Pro zdravé spaní v obchodě zakoupíte speciálně navržené matrace, postele a rošty. Polštáře a přikrývky zakoupíte v anatomických a antialergických variantách. Vybírat můžete ze specifických materiálů jako jen například bio pěna. ProSpánek nabízí rovněž polohovací křesla, povlečení a prostěradla, chrániče matrací a další praktické doplňky.
Na objednávky na e-shopu se vztahuje 45 denní záruka vrácení peněž bez udání důvodu. ProSpánek garantuje nejnižší cenu produktu na trhu. Pokud něco najdete u konkurence levněji, ProSpánek vám zboží prodá o 100 Kč levněji, než inzeroval daný obchod.
Služby a ostatní
Pro zákazníky je připraven věrnostní Klub ProSpánek a Klub pevného zdraví s akčními nabídkami a slevami. Na slevových portálech seženete slevové kupóny, díky kterým můžete nakoupit ještě výhodněji.
V Praze najdete prodejny například ve Štěrboholech, Letňanech nebo na Zličíně. ProSpánek má ale obchod v téměř každém větším městě po republice. Doprava je zdarma u matrací a postelí. Přepravu zajišťuje GLS a Český pošta.
Větší zásilky jsou zasílány přes společnost Toptrans, nebo je doveze obchod sám. Platit budete hotově při převzetí nebo osobním odběru. Můžete rovněž zaplatit předem kartou online nebo bankovním převodem.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
- Doprava zdarma platí pouze na matrace a postele.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Česká pošta
- TopTrans
- GLS
Platební možnosti
- Bankovní převod
- Dobírka
- GoPay
- Na splátky
Prodejny
- OC Futurum – Novinářská 6a, 70200 Ostrava
- Přerov Galerie – Čechova 26, 75002 Přerov
- Brno Futurum – Vídeňská 132/100, 61900 Brno
- Nákupní park Severka – Sousedská 607, 46001 Liberec
- Plzeň OC Rokycanská – Nákupní 1445/7, 31200 Plzeň
- Děčín OC Pivovar – Sofijská 2/3, 40502 Děčín
- NC OAZA Kladno – Arménská 3277, 27201 Kladno
- Retail Park Haná – Kafkova 465/43, 78301 Olomouc
- S. K. Neumanna 2869, 53002 Pardubice
- České Vrbné 2392, 37011 České Budějovice
- Dobšická 3929/4, 66902 Znojmo
- Pilnáčkova 357, 50003 Hradec Králové
- Na Smetance 16, 12000 Praha
Kariéra
- Aktuální pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 770 100 440
- Email: info@prospanek.cz
- Reklamace
- Klub
- Sídlo společnosti: ProSpánek SE, Hybernská 1271/32, 11000 Praha
- Facebook: ProSpánek
- Instagram: prospanek_cz
- YouTube: ProSpánek
Velká spokojenost se servisem na prodejně. Poprvé v životě jsem řešil postel a nevěděl jsem, co to všechno obnáší a že důležitá je hlavně matrace. Zboží dorazilo do týdne a už 2 týdny si nemůžeme vynachválit. Hlavně matrace Essence Grey jsou boží.
Rád bych upozornil na mírně šmejdskou praktiku ProSpánek, kdy je všude propagována 100 denní garance vrácení peněz při nákupu matrace TEMPUR. Matrace jsme si koupili 2 za cca 50 000 Kč, ovšem po několika dnech nás ze spaní na „paměťové pěně“ začala bolet záda. To se samozřejmě stát může a patrně jsme se nechali unést na prodejně. Koupě ovšem byla realizována s tím, že jsem si na webu i na prodejně přečetl garanci 100 denního vrácení. Pokud vstupuji jako zákazník do prodejny a vidím něco napsáno, mám za to, že to platí.
Při snaze o výměnu nám ovšem bylo sděleno, že jsme při nákupu nenechali tuto garanci zapsat na fakturu a proto matrace nemůžeme vrátit ani vyměnit. Od té doby nereagují na dopisy, proto se musíme vrácení matrací domáhat soudně a s pomocí ČOI.
Dobrý den Adame,
Řeším s firmou ProSpanek reklamaci postele po 3 měsících užívání – uvolněné nitě a následná díra. Reklamaci mi zamítli, prý už mám postel 3 měsíce a není to vada výrobce, ale moje. Psal jste, že se budete domáhat s pomocí ČOI a právně ? Pomohla Vám ČOI ?
Moc děkuji za odpověď
Jsem neuvěřitelně naštvaná, že jsem si nepřečetla recenze dříve.
Dobrý den,dnes jsem navštívila vaší prodejnu ve Znojmě,a říkám rovnou už nikdy!!!Chování vaší paní prodavačky bylo šílené neslušné,arogantní,a žádný zájem o obsluhu.Měla jsem zájem o koupi matrace ale po takovém to chování mě rychle zájem přešel.Horší chování jsem nikdy nezažila takové to lidi nemají co dělat v obchodě.Pěkny den.
Dobrý den,
před 3 lety, 6.12.2018 jsem zakoupil v tomto obchodě (kamenném v Ostravě Zábřehu) matraci 021 Typ: Matrace; Šířka: 90; Délka: 200
ENZIO Latex KAR65797 1 ks z původně 9 990,00 zlevněno na 6993 Kč. Hledal jsem matraci tvrdšího typu a přesně tahle se mi při zkoušení v obchodě zalíbila, položka to nebyla malá, ale vidina dobrého spánku a i slíbené záruky 4 roky vyhrála.
V posledních dvou až tří měsících jsem začal registrovat, že matrace již nevykazuje v místech, kde spávám svou tvrdost. Nejčastěji ležím na břiše přesně uprostřed matrace v obou směrech. Zde začala být matrace výrazně měkčí než po krajích. Zároveň se změna tuhosti projevila i v místech kde na postel sedám, když jdu spát, nebo vstávám. Zde se hodit upozornit, že na všech stranách, protože matraci pravidelně otáčím jak horizontálně tak vertikálně. Z toho jsem usoudil, že se změnily vlastnosti matrace a je to pro mě podnět k reklamaci.
Reklamaci jsem podal s tímto textem 10.1.2022, tedy ještě v platné záruce: „Matrace byla kupována jako tvrdší, nyní si svou tvrdost nezachovala ve střední části. Je zde výrazně měkčí oproti krajům. Začíná se projevovat i proležení. Měkčí je z obou stran (jak v poloze HARD tak i v SOFT).“
Následně jsem byl vyzván o vyfocení míry proležení. Proležení? Proboha proč, já reklamuji přece změnu tvrdosti, čekal, jsem, že mě vyzvou k dovozu matrace na prodejnu, nebo někdo přijede. Ale budiž, postupoval jsem podle návodu a vše odeslal. To co přišilo po 3 týdnech bylo pro mě šokující.
„Bohužel námi provedenou prověrkou Vámi zakoupeného sortimentu musím Vaši reklamační žádost (č.2020000309) zamítnout. Dle Vámi zaslané fotodokumentace je zde vidět minimální proležení, které odpovídá normám tolerance dle české normy ČSN EN 1334.
Dále dle zaslaných fotografií lze vidět hygienické znečištění matrace. Matrace takto znečištěná nelze být předmětem reklamace.
Vaši reklamační žádost tedy zamítám a uzavírám. “
Nereklamoval jsem proležení, ale změnu vlastnosti, konkrétně tvrdosti. Dále mě výslovně zarazila a hodně naštvala poznámka o znečištění. Matrace nejeví, žádné velké známky znečištění, které by bylo zapříčiněno nestandartním až prasáckým užíváním. Mám fotografie a kdykoliv je poskytnu. Snad nechápu co si reklamační oddělení myslím, že bude matrace jako nová ? Je snad normální, že se člověk může potit a i přes pyžamo prostěradlo se může pot dostat až k matraci, nehledě na to, že prostěradlo mohlo upustit trochu svého zabarvení. Ale opět podotýkám, matrace není nijak znehodnocena a žádná jiná tekutina ani z mého těla, hrnku, sklenice talířku, …. prostě nic do matrace neunikla.
Na co jsou potom nabízené prodloužené záruky, když je nelze poté uplatnit, očekává snad obchod, že budu spát v igelitovém pytli a levitovat nad matraci? Za tyto peníze jsem očekával, že matrace minimálně dobu své záruky vydrží, nebral jsem to jako doživotní investici.
Tento obchod proto nedoporučuji nikomu a mé upocené barvící tělo tam již neuvidí !!
Karel Charvát
Naprosto příšerná kvalita matrací!!!
Tak kde začít.
Začnu třeba dnem, kdy jsem si obj matraci na e-shopu ProSpánek. Rolovala jsem u příslušné matrace s rozměry od 80×200 až po 180 x 200. Já ale potřebovala matraci 90x 200, po konzultaci v chatu, jsem objednala danou matraci. Do 10ti dní byla matrace bez emailové komunikace nebo sms o doručení, že mi ji dováží s dobírkou. Muž ji zaplatil a převzal (dodák, faktura, potvrzení-nikde, že mi to prospánek pošle na mail). Po příjezdu domů jsem zjistila, že rozměr je menší, a to 80x 200 – kouknu na mail a rozkliknu znovu obj, a tam jsem opravdu zjistila, že mi po konzultaci s chatem byla poslana matrace s rozměrem 80x 200. OK toto byla má vina, že jsem si to důkladně nezkontrolovala (jednalo se o závaznou obj.). Volám si na prospánek a sdělím celou peripetii, chladným až neempativním hlasem mi bylo sděleno, že se toto zboží nedá vyměnit ani vrátit, ptž se jedná o atyp a ať si s matrací udělám, co uznám za vhodné. Faktura, dodák atd nikde…. přečtu si pečlivě VOP firmy prospánek odkazující se na zákon § 1837 písm. d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Ale toto zboží nebylo přece upraveno pro mou osobu, ptž bylo a je normálně z výběru roletky. Prospánek bere atyp jako neskladové zboží,ale to dle zákona je špatně a klamání spotřebitele. Voláno na ČOI – sdělili mi, že je pravda na mé straně a že si mám trvat na odstoupení nebo se to bude řešit mimosoudní cestou. Voláno opet na prospánek – pracovnice vypsala email na vedení na shodnocení mé výměny/vrácení do 2dnů se mi měla ozvat- bylo to však 10 dní a paní nebyla stále v práci (voláno na linku a stále odkazováno na danou pracovnici) čili jsem prošvihla 14ti denní lhůtu. Najednou pracovnice byla v práci a jen mi sdělila, že vedení se odkazuje na zákon a víc se k tomu nevyjádřilo- uměle natahování času, abych nemohla tedy zboží dle pravoplatného zákona vyměnit/vrátit. DODÁK stále nikde- fakturu už jsem si vyštěkala. Opět voláno na ČOI a v tuto chvíli je firma už zavedena jako firma s nekalými obchodními praktiky a vyřeším to i mimosoudní cestou nejen kvůli sobě a matraci za pár tisíc, ale hlavně kvůli dalším zklamaným spotřebitelům, kdy jim ,,skladová“ matrace nebyla dovežena ani po několika týdnech. Proto Vás prosím, kdo si toto přečte a máte špatnou zkušenost s PosPánkem, obraťte se také na podněty na stránkách ČOI.
Přece si takto velká firma nemůže plést neskladové zboží standartních rozměrů s atypem, který je podrobně popsán na stránkach ČOI.
Potřebovala jsem si koupit nové matrace a k tomu jsem ještě vzala prostěradlo a povlečení. Zásilka přišla do pár dnů a bez problémů.
už nikdy, žádna úcta k zákazníkovi
Nedoporučuji obchod!
Kvalita matrací je na úrovni, ale mají špatný zákaznický servis.