Westwing

Westwing je nábytkový eshop. Nabízí nábytek a bytové doplňky od známých značek a designéru. Princip eshopu je poněkud netradiční – přístup do něj mají pouze členové.

Ač se to může zdát jako exkluzivní stránka, není tomu tak. V současnosti má Westwing členskou základnu, která čítá téměř 30 milionů lidí po celém světě. Za členství se neplatí žádný poplatek.

westwing

Logo – Westwing

Představení e-shopu

Na Westwingu nenajdete stálou nabídku sortimentu. Nakupovat můžete pouze v rámci kampaní, které mají omezenou časovou platnost. Pro nakupování je nutné přihlásit se.

Můžete se však přidat jednoduše tak, že se přihlásíte skrze Facebook. Obchod založila Delia Lachance v roce 2011, která předtím pracovala jako redaktora časopisu ELLE a ELLE Decoration. Působí hned v několika evropských zemích.

Přejít do e-shopu

Přehled sortimentu

Každá kampaň se od sebe odlišuje. Zboží v kampani spojuje podobný styl, materiály a celkový dojem z produktů. Díky tomuto konceptu si s Westwing můžete poměrně snadno zařídit vkusnou a stylovou domácnost, ve které vše ladí dohromady.

Kampaně sestavují návrháři a designéři. V nabídce najdete jak nábytek a doplňky, tak svítidla. Seženete zde konferenční stolek, koberce, lampy, pohovky, židle i obrazy. Zboží je inzerováno jako se 70 % slevou. To odůvodňují tím, že se zboží objednává přímo u výrobce až tehdy, když o něj zákazník projeví zájem.

Navíc nemají žádné kamenné prodejny, a tak šetří náklady. Při nákupu můžete uplatnit slevový kód. Ty jsou k dostání na slevových portálech na internetu.

Westwing recenze eshopu

Náhled e-shopu Westwing

Služby a ostatní

Westwing bohužel nemá v České republice žádnou pobočku ani showroom, kam byste si mohli jít zboží prohlédnout. Nicméně je možné ho bezplatně vrátit.

Dopravu zajišťují nasmlouvané přepravní služby. Platit můžete kartou online přes zabezpečenou platební bránou, bankovním převodem nebo kartou či hotově na dobírku. Dopravu zdarma obchod v současnosti nenabízí.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

  • DPD
  • Rhenus Logistics

Platební možnosti

  • Bankovní převod
  • Platební karta
  • Dobírka

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 228 887 756 (Po-Pá: od 8:00 do 20:00 hod., So: od 9:00 do 15:00 hod.)
  • Vrácení/Reklamace
  • Sídlo společnosti: Westwing GmbH, Straße 88, 808 09 Moosacher – München
  • Facebook: westwing.cz
  • Instagram: westwing.cz

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Prodejce nábytku a dekorací

9.5Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
9.5
Jednání se zákazníkem
9.5
Kvalita sortimentu
9.5
7.1Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
7.8
Jednání se zákazníkem
7.1
Kvalita sortimentu
6.6
Klady
  • komunikace
  • příznivé ceny
  • široký sortiment
  • rychlost doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroj: www.emimino.cz

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

22 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.8
    Přehlednost obchodu
    30
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Nedoporučuji!!
    Objednala jsem stůl (léto 2024). Čekala jsem díl, než bylo slíbené. Žádná informace o doručení obchodu, musela jsem vyhledávat.
    Zboží – velmi nekvalitní, výrobek z Indie! dřevo je nahnile, špatně kvality Nožičky stolu rozpadli se při montáže!! Musela jsem ten stůl slepovat s navíc i lakovat, ze vypadal trošku OK.
    Reklamační formulář u toho nebyl, nemohla jsem ten stůl vrátit (váha 30 kg). Firma mne vůbec nekontaktovala, jestli jsem spokojena se zbožím.
    Nikdy zase!

    Klady: Krásne fotky na webu - jediný klad. Neodpovídají skutečnosti!
    Zápory: Objednala jsem stůl (léto 2024). Čekala jsem díl, než bylo slíbené. Žádná informace o doručení obchodu, musela jsem vyhledávat. Zboží - velmi nekvalitní, výrobek z Indie! dřevo je nahnile, špatně kvality Nožičky stolu rozpadli se při montáže!! Musela jsem ten stůl slepovat s navíc i lakovat, ze vypadal trošku OK. Reklamační formulář u toho nebyl, nemohla jsem ten stůl vrátit (váha 30 kg). Firma mne vůbec nekontaktovala, jestli jsem spokojena se zbožím. Nikdy zase!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 4.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    80

    S obchodem jsem spokojená, objednávám často a vše proběhlo vždy v pořádku. A když se náhodou vyskytl problém (poškozené zboží apod.), tak byla z Westwing okamžitá reakce a vyřešeno ke spokojenosti zákazníka.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 2.8
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    30
    Kvalita sortimentu
    50

    Špatná komunikace se zakaznickym oddělením
    Zbozi OK, vše se mi líbilo, co se nelíbilo, poslala jsem zpět = zde byl tedy trochu problém, prý jej nenašli, ale mám doručenku, takže slíbili poslat peníze na kartu. Ale až na třetí urgenci, tak stále doufám. Peníze zatím nemám, některé zboží také ne.. takže koncim s nákupy zde… už jim neverim

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Reply
    Tomáš Linhart 15.5.2024 v 13:06
    1.3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    40
    Kvalita sortimentu
    40

    Sedačka měla dojít do 10 týdnů, čekali jsem 14 týdnů. Postel měla dojít do 6 – 10 dnů, došla za 23 dnů. Kvalita neodpovídá ceně, tváří se to jako německá kvalita, ale je to vyráběno v Polsku. Je to lepší Ikea, za dvoj až trojnásobné ceny Ikei.
    Navíc sedačka přišla s poškozenou plastovou nohou, protože ji evidentně nikdo ve skladu nezvedal, ale normálně to šoupali po zemi. Bylo to docela ošklivě zabaleno ve špinavém zaprášeném igelitu, sice pod tím byl karton, ale čekal bych že se sedačkou za skoro 60 tisíc budou zacházet úplně jinak.
    NEDOPORUČUJI

    Klady: - kvalita ucházející nevím však zda odpovídá vyšším cenám
    Zápory: - nesplňují dodací termíny (dvě zkušenosti) - špatné zacházení s výrobkem
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 1
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Objednali jsme stůl, měl dojít do 6-8 dní, došel po 2 týdnech a ještě ke všemu poničený. Katastrofální komunikace… stůl stál 22 tis, a baví se s Váma, jak kdybyste nakupovali v Mobelixu.. nejhorší zákaznický servis co znám.. nedoporučuji!!

    Zápory: komunikace se zákazníkem dlouhá reklamační lhůta
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Koberec za 17 tisíc, kde deklarujú doručenie do 6-9 pracovných dní a samozrejme je vyžiadaná platba vopred. Tovar ani po 9 pracovných dňoch nedorazil, ani chýru, ani slychu z e-shopu, prečo tovar nedorazil a kedy by mal doraziť. Potom, ako som vyjadril svoje sklamanie z komunikacie a nedodržania podmienok som dostal kupón v hodnote 129Kč. Na moje ďalšie správy nikto nereagoval, až na novú požiadavku, kde som trval na storne tovaru keďže po vyše 14 dňoch a žiadnom upresnení zásielky mi neboli poslytnúté nové informácie. Peniaze, zatiaľ na účte nemám, tak dúfam, že raz dorazia a nebude to trvať, tak dlho ako doručenie tovaru (niky nedorazil). E-shop ponúka predražený tovar a kvalita je zrejme na úrovni iných lacných predajní nábytku, preto tento e-shop nikomu neodporúčam a sám z neho už nikdy nakupovať nebudem.

  7. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Koberec za 17 tisíc, kde deklarujú doručenie do 6-9 pracovných dní a samozrejme je vyžiadaná platba vopred. Tovar ani po 9 pracovných dňoch nedorazil a ani chýru, ani slychu z e-shopu, prečo tovar nedorazil, a kedy by mal byť doručený. Potom, ako som vyjadril svoje sklamanie z komunikacie a nedodržania podmienok som dostal odškodenie: kupón v hodnote 129Kč. Na moje ďalšie správy, samozrejme, nikto nereagoval, až na novú požiadavku, kde som trval na storne tovaru keďže po vyše 14 dňoch a žiadnom upresnení zásielky mi neboli poslytnúté nové informácie. Peniaze, zatiaľ na účte nemám, tak dúfam, že raz dorazia a nebude to trvať, tak dlho ako doručenie tovaru (niky nedorazil). E-shop ponúka predražený tovar a kvalita je zrejme na úrovni iných lacných obchodov s nábytkom, preto tento e-shop nikomu neodporúčam a sám z neho už nikdy nakupovať nebudem.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Neodporúčam nakupovanie cez Westwing. Tovar prišiel poškodený. Tovar som reklamoval. Na to mi emailom odpovedali že mám viacero možností. Vybral
    Som sk vrátenie peňazí na účet.
    Keď som si voľbu vybral. Už sa z obchodu nikto neozval! Reklamácie neriešia! Dávajte si pozor. Ja od nich už nakupovať nikdy nebudem!

    Zápory: - Neriešia reklamácie - katastrofálna komunikácia
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Reply
    Richard + Bára 26.3.2023 v 20:51
    2
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    40
    Kvalita sortimentu
    20

    Nakupovali jsme regál v hodnotě 15tis.

    Ač se může zdát s fotek, že jde o kvalitnější výrobek, tak tomu tak není.
    Zboží přišlo s 3 poškozenými policemi. Dvě byly podřené, jedna s oštípky v kulatých rozích.
    Při denním světle jsme nasledně zjistili, že reál je z části stříknutý matným sprejem.
    Reklamace trvala téměř 3 týdny výměnou zboží.
    Emailová komunikace docela tragedie – musel jsem se několikrát připomínat jak budeme reklamaci řešit.

    Nové zboží přišlo opět s poškozením (regal 2 vripy v černé barvě, 1 police viditelně tmavší než ostatní).
    Cena absolutně neodpovídá kvalitě! U nás je Westwing na blacklistě….

    Klady: Přehledný a moderní eshop
    Zápory: kvalita neodpovídá ceně chaotická přepravní společnost
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Vybrala jsem si, co jsem chtěla, naházela do košíku, objednala a nechala si dovést prostřednictvím DPD. Žádný problém u mě nenastal, vše proběhlo hladce.

    • S firmou westwing mam uplne tu nejhorsi zkusenost.Vsechno spatne od zacatku do konce.Objednal jsem si postel na kterou jsem cekal 8 tydnu-platba pouze predem-ok.V den doruceni na ktery jsem si musel vzit pul dne volna protoze mi nedali uplne na vyber(pouze nabidnou 4 hodinove okenko od do kdy zbozi doruci),po uplynuti casu kdy melo byt zbozi doruceno mi asi hodinu po te vola kuryr ze mi dnes nic nedoruci a hovor polozil-zadna nabidka noveho doruceni nic.Pak me v sobotu v 7:30 rano vola kuryr ze ma pro me zbozi aniz by mi nekdo dal vedet dopredu ze dorazi.Pak kdyz rozbaluji zbozi tak mi nezabalily rost ktery mel byt soucasti postele-podotykam postel za vic jak 30.tisic.po asi 17 hovorech se zakaznickou sluzbou a cca 10emailech kde mi bylo opakovane receno ze musim pockat,ze momentalne nemaji rosty na skladu ze musi objednat od externi firmy,pak slibeno ze jsou jiz rosty objednane a ze mi daji vedet kdy dorazi-nikdo se nikdy neozval do doby nez jsem telefonoval na zakaznickou sluzbu a musel byt neprijemny opakovane,tak mi asi po 35 dnech dosel email ze udelaly chybu a ze rosty nejsou soucasti postele-ikdyz dodnes na webovych stránkách postel nabizi s rosty,tak ze mi rosty nedorazi?Katastrofa -hnus.Jednani s klientem hruza-jsou jak zasekla gramofonová deska
      Kde opakuji porad to stejne dokola a jedine co se clovek dozvi ze je to mrzi a ze vam daji 500kc slevu ve forme voucheru na dslsi nakup.Nikdy uz nic s touhle spolecnosti nechci mit nic spolecneho.Chci pouze svoje ,,zasrany“ rosty ktery dodnes nemam.Minus 150tisic hvezdicek.Nejhorsi obchod ever

1 2 3

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo