XXXLutz

XXXLutz je úspěšný rakouský obchodní řetězec s nábytkem. Po IKEA se jedná o největšího prodejce v tomto odvětví nejen v Čechách, ale i na světě. A to především díky odvážným investicím a otevírání nových poboček.

XXXLutz má za sebou miliony věrných zákazníků po celém světě. V nedávné době na českém trhu převzal obchodní domy KIKA. Nakupovat můžete nejen na prodejnách, ale i z online letáku, který najdete na eshopu XXXLutz.cz.

xxxlutz

Logo – XXXLutz

Představení e-shopu

XXXLutz byl založen v roce 1945 Richardem a Gertrudou Seifertovými. Paní Seifertové se říkalo Lutz – od toho název XXXLutz. O necelých třicet let později firma začala expandovat. Každý rok přibylo v průměru šest obchodních domů. V současnosti konkuruje gigantovi IKEA, v Česku vlastní největší obchodní dům s nábytkem v zemi. XXXLutz najdete ve 13 zemích Evropy.

Přejít do e-shopu

Přehled sortimentu

V XXXLutz nakoupíte nábytek do obývacího pokoje, ložnice, jídelny, kanceláře, předsíně, koupelny, kuchyně nebo dětského pokoje. Oblíbené jsou především postele (matrace, prostěradla), sedačky, komody, ohřevné zásuvky nebo stoly a židle (sedací vaky). Najdete zde rovněž oddělení se zahradním a drobným nábytkem (zahradní houpačky). Pro návštěvníky eshopu je připravena sekce Online Only, kde nakoupíte kousky, které v prodejnách neseženete.

V nabídce jsou rovněž doplňky do bytu, textil, koberce, dekorace, obrazy a rámy, zrcadla, koupelnové doplňky, potřeby pro domácnost (pánve, sušáky na prádlo) a vychytávky pro skladování a udržování pořádku.

Na XXXLutz rovněž najdete oddělení osvětlení a potřeby a výbavu pro děti jako jsou hračky, dudlíky, jídelní židličky, dětské postýlky, lehátka pro miminka apod. Pro zákazníky jsou rovněž připraveny věrnostní programy (Baby karta, XXXL HIT karta) a online rádce, kteří vám pomohou s výběrem. Slevy se týkají především posledních kusů nábytku.

Služby a ostatní

XXXLutz najdete v Praze, Brně, Ostravě nebo Pardubicích. S vynesením nábytku nebo montáží a zapojením spotřebičů vám pomohou, je ale třeba tyto služby dopředu objednat. Službu výnosu do patra nabízí jak při nákupu v eshopu, tak v kamenných pobočkách.

Nabízí rovněž zapůjčení dodávky. Zboží můžete rezervovat a vyzvednout na prodejně nebo si ho nechat dovést společností XXXLutz. Platit lze hotově nebo kartou na prodejně, na dobírku, bankovním převodem a kartou online nebo na splátky.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

  • Osobní odběr
  • Vlastní doprava

Platební možnosti

Prodejny

XXXLutz prodejny v Praze

  • Nárožní 1390/4, 158 00 Praha 5 – Stodůlky
  • Chlumecká 712/8, 198 00 Praha 14
  • Veselská 663, 199 00 Praha 9

XXXLutz prodejny v dalších městech

  • Pražská 135, 251 01 Čestlice
  • Obchodní 609, 460 01 Liberec
  • Písecká 1090/10, 326 00 Plzeň – Černice
  • České Vrbné 2399, 370 11 České Budějovice
  • Splaviska 1154, 664 42 Brno – Modřice
  • Kafkova 17, 779 00 Olomouc
  • Avion Shopping Park – Rudná 3185/71, 700 30 Ostrava

Kariéra

  • Aktuální pracovní místa naleznete zde

Kontakt

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Obchod s nábytkem a bytovými doplňky

8.5Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
8.5
Jednání se zákazníkem
8
Kvalita sortimentu
8.5
6.5Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
7
Jednání se zákazníkem
6.2
Kvalita sortimentu
6.4
Klady
  • široký sortiment
  • příznivé ceny
  • přehledný web
  • kamenné prodejny
Zápory
  • průměrná komunikace
  • dlouhá doba dodání
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

52 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Ráda navštěvuji tento obchod s nábytkem a dekorací.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.15
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Hodnotenie

    Klady: Žiadne
    Zápory: Katastrofa celý nákup. Skriňu sme objednávali 2.1.2021 z tohto eshopu len kvôli tomu že mali dodanie 1-2 týždne, pretože sme ju súrne potrebovali. Najskôr mi po 2 týždňoch písali, ze sa tovar poškodil pri preprave, potom som sa tam týždeň nevedela dovolať, na maily neodpisovali. Nakoniec som sa dovolala, vraj pošlú skriňu novú, ale príde niekedy v prvej polke februára. Neprišla, nikto sa neozval, dovolať sa bolo takmer nemožné, na maily stále nikto neodpovedal. Nakoniec som sa dovolala. Neochotna pani bez ospravedlnenia povedala, že tovar majú ale zabudli ho odoslať. Tak že mi snáď do týždňa príde. O deň na to mi prišiel mail, že vraj tovar stále nemajú a čakajú na dodanie od dodávateľa a príde mi začiatkom marca. Zrušiť mi objednávku nechceli, prístup a jednanie katastrofálne, myslela som si že si zo mňa robia srandu a tovar mi už ani nepríde. Keď som sa im vyhrozila pani povedala ze mi ešte v ten deň zavolá nadriadeny, ktorý nikdy nezavolal. Ceresnicka na torte bola, že mi tovar síce nakoniec prišiel, ale dopredu som nedostala absolútne žiadne info od obchodu alebo kurierskej spoločnosti o dátume a čase a zrazu mi len jedného dňa volal kuriér, že je už pred bytovkou. Čiže zabezpečiť si dopredu aby som mala doma chlapa ktorý to preberie a vynesie nehrozilo. V živote s týmto obchodom nechcem mať už nič spoločné, horšíprístup som ešte nikde nezažila.
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. V prvé řadě chování personálu na Plzeňské pobočce.
    Koupila jsem si zboží za cenu které bylo na cenovce. Na pokladně byla ale cena úplně jiná. Po té co jsem se omluvila a paní na pokladně poprosila zda bych mohla zboží vrátit teprve začalo peklo. Nejdříve si naštvaně odfrkla jako že si mám zboží vzít a jít tam kde jsem ho vzala a tam že to se mnou bude někdo řešit, mezitím ale prišla k pokladně paní Pokorná,ta se mi vysmála jakože neumím číst a že cena kterou jsem viděla jsem si vymyslela. Potom mi řekla že peníze mi nevrátí, protože v případě že neumím číst mi vrátit peníze ani nemůžou,ale hurá dostala jsem poukázku s částkou o kterou šlo. Tu ale bohužel v xxxlutz nikdy neuplatním protože tam už mě opravdu nikdo nikdy neuvidí. Ano, to je má chyba. Co mě ale naštvalo mnohem víc, že jsem nebyla líná a šla se znovu podívat na cenovku. Světě div se,měla jsem pravdu. Vracím se tedy zpět labyrintem na pokladnu,a upozorňuji paní pokladní že skutečně cenu jsem si přečetla správně, že tedy chyba není na mé straně. Ale i to mi pomohlo jen částečně,dostala jsem zboží za cenu kterou jsem chtěla ale zbytek peněz mi stejně nevrátili. Firma to tak prý má. Jsem člověk který také pracuje v obchodě a dokážu pochopit že není jednoduché kontrolovat cenovky,ale takovou vizitku bych si pro svůj obchod tedy vážně nepřála ani v tom nejhorším snu. Takže přeji Všem zákazníkům hodně zdaru při nakupování..
    ale dostala jsem alespoň zboží za poukázku uplatnit já, mám ji dát někomu jako dárek. To ale opravdu neudělám.
    Sama pracuji v obchodě, ale s tímhle jsem se já ani naši zákazníci nikdy nesetkali. Jsem vážně hodně zklamaná a na tohle chování upozorním .

  4. Už více jak 3 týdny čekáme na kuchyňskou linku. Dejte všichni pozor na uzavření smlouvy – při nedodržení termínu nemají žádnou sankci, ale hlavně, že chtějí všechny peníze předem.

  5. 0.15
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Absolútně nedoporučuji. Objednána herní židle, zaplacena, ihned k vyzvednutí na prodejně. Když jsem pro ni přišel, tak čekání cca půl hodiny na vyskladnení. Pak, že židle není na skladě, jenom nejaká vrácená a poškozená. V mene ředitele se omlouvali. Jel sem pri ni přes celou Prahu, pak n…… domů. Zboží nemaj, nechaj si ho zaplatit a pak vás ještě nechaj si pro ní jet!!!

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Rudolf Orság 13.4.2021 v 21:20
    1.5
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    10

    Dodání na několikrát. Přišlo 10 smsek o dodání ten den a stejně ten den nedodali. Naprosto nedostačující kvalita vzhledem k celkové ceně produktů (velká postel, pracovní stůl a šuplíky – vše home in). Nejvíc mě dorazilo, když ani díry nevyvrtali správně a byly obráceně. Části do sebe nesedí. Šrouby se vylamují a to ani nemusíte vyvinout velkou sílu, dřevotříska je velmi chatrná. Postel prosím stála s příslušenstvím cca 10 tisíc. Velké zklamání, Lutz nikdy víc. Pokud chcete montovat Lutz, vyhraďte si na to opravdu hodně času a nervů…Ten kdo to dizajnuje, rozhodně nikdy nic nesestavoval…

    Klady: tragické...
    Zápory: viz komentář..
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 2.5
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    60
    Kvalita sortimentu
    10

    Dlouhý termín dodání

    Klady: Přehledný obchod
    Zápory: Dodané zboží neodpovídá kvalitě vystaveného v obchodech
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. dohodnutý termin nedodržali ani sa neozvali ze bude meškať

  9. Dobrý den, ráda bych popsala zkušenost s objednáním kuchyně na míru v Lutzu v Čestlicich, na kterou jsem čekala téměř půl roku, přičemž 100% zaplacenou jste ji vyžadovali po 3 měsících

    30. 8. – vizualizace

    14. 9. – úpravy po zaměření

    2. 10. – zaplacení 50% zálohy

    8. 12. – montáž, informace od techniků tom, že není dostupná varná deska. Nebyla zapojena myčka, dle vyjáření techniků bylo špatně nakresleno, zaměřeno i vyrobeno – obklad za varnou deskou nebyl nainstalován, protože byl krátký, vinotéka nejde do ostrůvku, protože je moc hluboká, pracovní deska na ostrůvku má papírovou bílou hranu místo hrany v barvě, digestoř nemohla být nainstalována z důvodu nemožnosti instalace obkladu, stejně tak nenainstalován obklad za dřez. Deska která měla být vedle lednice se tam nevejde. Zbyla tu čtvercová stříbrná deska, která nikdo neví k čemu byla určena. Technici vyndali sedačků a jídelní stůl ven, sedačka byla zakryta děravým igelitem, stůl ničím ,deska se prohla a musela jsem ho vyhodit a sedačku vytepovat.

    8. – 9. 12. – marná snaha dovolat se do kuchyňského studia, po dvou dnech mi slečna řekla že se ve studiu vybil telefon a nikdo si toho nevšiml

    8. 12. – email do kuchyňského studia s žádostí o informaci o dodání zbývajících komponentů

    10. 12. – email ze studia , že reklamace je v řešení a jakmile bude naskladněno, budu informována

    10. 12. email ode mně do studia, že očekávám nabídku jiné desky, tak jak je uvedeno ve smlouvě. Bez odpovědi

    16. 12. Další email do studia s žádostí o nabídku jiné desky. Bez odpovědi

    4. 1. Napsána žádost o odstoupení od smlouvy. Tentýž den email od p. ředitele s nabídkou řešení, na které jsem přistoupila.

    11. 1. montáž indukční desky a zapojení myčky, informace o tom, že zbývající komponenty budou naskladněny následující týden

    26. 1. opět email s urgencí, ohledně termínu montáže se nikdo neozval

    2. 2. Informace že studia, že mám volat servisní oddělení a domluvit si montáž. Voláno ihned, paní slíbila, že se mi s termínem ozvou, nestalo se.

    4. 2. třetí telefonát na servisní oddělení, bylo mi řečeno, že se neozývali, protože nemají indukční desku, nemůžou tedy montovat. Na mojí informaci, že desku mám už tři týdny, mi volali další dva lidé, jestli jsem si opravdu jistá, že desku mám.

    17. 2. kuchyň doinstalovaná, email do studia ohledně kompenzace a odečtení komponentů, které nemohly být neinstalovány.

    20. 2. email ze studia že se kompezace bude řešit.

    1. 3. Nikdo se neozval, další urgence

    1. 3. Nabídka směšné kompenzace, která ani nepokryje výdaje na 6 týdnu objednávání jídla domů pro mne a dvě děti a vánoce s nemožnosti varit. Kompenzaci jsem odmítla a na to opět žádná reakce.

    • Dobrý den,řeším s Xxxlutz něco podobného,můžete mi prosím sdělit jak Vám to jednání o kompenzaci dopadlo,co Vám nabídli ?
      Děkuji moc

  10. 0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Doba donaní není dodržena

    Klady: Vůbec žádné
    Zápory: Doba dodání není splněna ani náhodou 19.9. 2020 psali 7-8 týdnu je leden a stále nic Dovolat se není snad možné Na e-mail odepsala paní jednou
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 4 5 6

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo