Zalando.cz je internetový obchod, který se proslavil po celé Evropě. Ačkoliv byl otevřen jako prodejna s botami, dnes je považován za módního giganta. Na Zalando už dávno nekoupíte pouze boty. Tento butik nabízí široký sortiment od oděvů přes doplňky až po již zmiňovanou obuv. V současné době nabízí také vlastní kolekci kosmetických výrobků.
Představení e-shopu
Zalando SE vzniklo v roce 2008 v Německu, kde v současné době také sídlí. V roku 2013 se po vzoru technologických společností stalo digitální platformou, která funguje v online světě.
Na eshopu a prodeji online to celé stojí, a tak na vás čeká přehledně uspořádaný e-shop a 250 000 kusů zboží na skladě. Jelikož se ale zboží posílá až z Polska, můžete na zásilku čekat o něco déle než u jiných eshopů – celkem 4 až 6 dnů. Doprava je ale oproti jiným obchodům zdarma.
Přehled sortimentu
Na Zalando pořídíte oblečení od celosvětově oblíbených značek jako je Adidas, Jack & Jones, Converse nebo Esprit. Kromě těchto značek Zalando nabízí také vlastní stejnojmennou značku, která vyrábí kvalitní oblečení čistého designu bez potisků. Nakoupíte zde módu pro ženy (podprsenky), děti i muže (kimona). Včetně doplňků, jako jsou kufry, podložky na cvičení, gymnastické míče, hodinky, sluneční brýle.
Vybírejte ze stovek modelů šatů, bot i kabelek. Obléknete se zde na každou příležitost i do každého počasí. Sortiment je opravdu široký. Registrovaní zákazníci mohou nakupovat také na Zalando Lounge, kde na vás čekají slevy až 80 % na nabízené zboží. Na internetu můžete rovněž nalézt slevové kódy, díky kterým můžete ušetřit nemalé částky.
Služby a ostatní
Dopravu zajišťuje PPL. Za objednávku můžete platit kartou online, převodem peněz na účet nebo přes službu PayPal. Nově už je možné platit i na dobírku. Vyzvednutí na prodejně či na výdejně v současné době není možné.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
- Na e-shopu Zalando.cz získáte dopravu zdarma.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
Platební možnosti
Kariéra
- Aktuální pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 800 023 592
- Reklamace
- Fakturační adresa: Zalando SE, Valeska-Gert-Str. 5, 10243 Berlín
- Facebook: Zalando
- Instagram: zalando
- Twitter: Zalando
Dluží mi peníze už měsíc. Arogantní jednání, prý problémy s go pay. Už 4 týdny, Haha. Kontaktovala jsem banku a čoi.
Objednávám na ZALANDO a vždy to bylo bez problémů. Až nyní, objednávka nedorazila a peníze odmítají vrátit. Výmluvy, výmluvy… Od 17.10. mi nejsou schopný vrátit 5590,-Kč a místo toho pošlou slevový kupon na -10%… Ha, ha. Jdu na polcii.
Dobrý den, můžeme se spojit? Jsem také poškozená, ráda se k vám přidám. Tereza Svobodová
Dobrý den už jste řešila? též jsem poškozená.Midto bundy, přišly jen samé hadry 😠
Dobrý den, jsem také poškozená. Můžeme se spojit? Děkuji, Svobodová
Pozor na to,jsou to podvodníci. Objednal jsem si boty nike za 1100 a přišly mě nějaký tretky za 50kč. A ještě úplně jiný číslo…
Dobrý den, jsem také poškozena. Už Vám vrátili peníze?
Od 27.10.2023 čekám na vrácení peněz. Prý řeší problémy s GoPay a vůbec neví kdy peníze vrátí …. paní Nikola na chatu je arogantní a ihned po dotazu se odpojí … divné chování …. Chování obchodu se po tom co jsem byl vždy zvyklý o 360 stupňů otočilo. Nechtějí řešit vzniklé problémy, arogantní chování a dle všeho řeší nějaké potíže.
Dobrý den,
jsem taky poškozená – je možné se přidat k hromadné žalobě?
Dobrý den, chci se podělit o zkušenosti s reklamací na Zalandu. Reklamovali jsem dvě věci najednou. Obě zvlášť zadané do systému. Volal jsem, zda je mohu poslat v jednom balíku?? Operátorka mi řekla, že ano. Poslal jsem a během 10 dnů mi přišly peníze za jednu věc. Za druhou ne. Volal jsem a řekli mi, že druhou věc zde nemají??? Že se každá věc musí poslat zvlášť?? Poslali mi formulář na vyplnění, kde mám vyplnit číslo PPL z SMS. Prý kvůli dokázání, že jsem zboží odeslal. Potvrzení odeslání je přeci jedna z věcí kterou mi vyřídili. Nechápu?? Operátorka mi dnes po 2 hodinách e-mailovaní a volání řekla, že mi bez čísla balíku PPL nezaplatí. Potvrzení svozu jim nestaci.Když jsem řekl, že to dám na policii, tak mi položila telefón.Tak si na to dávejte pozor, ať nenaletíte jako já.
Nedali na vyber sposob dorucenia, ani sa nepokusili to dorucit, rovno to odviezli na postu. Kvalita oblecenia minimalna, ceny drahe a este si ich aj menia ako sa im chce. Jeden den pisu ze velkost S nie je, dalsi den uz je a treti zas neni. Divocina, nechcem s nimi uz mat nic spolocne.
Dříve pro mě bylo Zalando skvělým obchodem. Nyní poslední dvě objednávky: Místo dívčích šatů vel. 98 mi přišel svetr s jednorožcem ve velikosti 128. Včera místo šatů vel. 104 na 4leté dítě přišly šatky vel. 68 na miminko. Tričko přišlo s flekem pod krčním límečkem.
Na lince jsou arogantní, min. jedna osoba, možná že jsem také měla smůlu na Nikolu, která zamítne přání klienta a odpojí se bez rozloučení z chatu. Co to je? Taková osoba si zaslouží vyhazov, kazí jméno firmy! Nehledě na brigádníky ve skladu, nebo co to je. Pokud zaměstnanci, tak platí to samé! Vyhodit! Nejsou schopní odeslat správné zboží a dívám se do komentářů, že zklamaných zákazníků razantně přibývá! Zalando, dělejte se sebou v česku něco, nebo tu dlouho nebudete. Konkurence je veliká!
Objednala jsem si Nike býlí a přišlo mi pánský černý boty. Nikdy víc. Na reklamaci pořád čekám bylo mi napsáno že se mi ozvou a stále nic. . Kdybych věděla že mi přijde úplně něco jinýho balík bych ani nepřevzala.
Nikdy více!!!!!!
Ano, souhlasim.
Reklamovala jsem zboží spolu s jiným reklamovaný m zboží které mi vyreklamovali a mikinu Guess, mi zapřeli že jí na skladě nepřijeli mám foto paní Novohradská píše že nepřijeli objednávku ale objednávka s reklamovaný m zboží byla přijata tudíž mikina je někde na skladu nebo ji někdo nosí, nevím. Jde o princip o přístup a o to že paní novohradská zapírá, Anebo ani neví s kým má tu čest spolupracovat již na skladě reklamaci Nepřijali přitom jiné zboží mi vyreklamovali.
Nefunguje vám zvolení velikosti u bot a přidání do košíku u bot. Kliknu ba to a nic se neděje
Hrozné, řešil jsem výměnu zboží za větší velikost.
Od operátorky Nikola , chatu jsem se důvod nedozvěděl. Neustále měla potřebu chat ukončovat.
Když jsem psal poslední dotaz, chat ukončila. Zalando už není obchodem který jsem měl rád. Kvalita věcí šla taky do….
A přístup k zákazníkům … gratuluji.