Zalando.cz je internetový obchod, který se proslavil po celé Evropě. Ačkoliv byl otevřen jako prodejna s botami, dnes je považován za módního giganta. Na Zalando už dávno nekoupíte pouze boty. Tento butik nabízí široký sortiment od oděvů přes doplňky až po již zmiňovanou obuv. V současné době nabízí také vlastní kolekci kosmetických výrobků.
Představení e-shopu
Zalando SE vzniklo v roce 2008 v Německu, kde v současné době také sídlí. V roku 2013 se po vzoru technologických společností stalo digitální platformou, která funguje v online světě.
Na eshopu a prodeji online to celé stojí, a tak na vás čeká přehledně uspořádaný e-shop a 250 000 kusů zboží na skladě. Jelikož se ale zboží posílá až z Polska, můžete na zásilku čekat o něco déle než u jiných eshopů – celkem 4 až 6 dnů. Doprava je ale oproti jiným obchodům zdarma.
Přehled sortimentu
Na Zalando pořídíte oblečení od celosvětově oblíbených značek jako je Adidas, Jack & Jones, Converse nebo Esprit. Kromě těchto značek Zalando nabízí také vlastní stejnojmennou značku, která vyrábí kvalitní oblečení čistého designu bez potisků. Nakoupíte zde módu pro ženy (podprsenky), děti i muže (kimona). Včetně doplňků, jako jsou kufry, podložky na cvičení, gymnastické míče, hodinky, sluneční brýle.
Vybírejte ze stovek modelů šatů, bot i kabelek. Obléknete se zde na každou příležitost i do každého počasí. Sortiment je opravdu široký. Registrovaní zákazníci mohou nakupovat také na Zalando Lounge, kde na vás čekají slevy až 80 % na nabízené zboží. Na internetu můžete rovněž nalézt slevové kódy, díky kterým můžete ušetřit nemalé částky.
Služby a ostatní
Dopravu zajišťuje PPL. Za objednávku můžete platit kartou online, převodem peněz na účet nebo přes službu PayPal. Nově už je možné platit i na dobírku. Vyzvednutí na prodejně či na výdejně v současné době není možné.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
- Na e-shopu Zalando.cz získáte dopravu zdarma.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
Platební možnosti
Kariéra
- Aktuální pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 800 023 592
- Reklamace
- Fakturační adresa: Zalando SE, Valeska-Gert-Str. 5, 10243 Berlín
- Facebook: Zalando
- Instagram: zalando
- Twitter: Zalando
Nedali mi ani na vyber, jak chci balicek dorucit. Zalando nepredalo dopravci, moje kontaktni informace, takze jsem ani nevedela, ze mi neco prijelo a hned mi to soupli na parcelshop.
Jedna objednávka : pošlou boty o číslo menší boty. Ok, to se může stát.
Jiná objednávka : spodní prádlo pošlou o dvě čísla větší, když to chci vracet tak se mě zeptají jestli to nechci s 50% slevou. Jasan, budu to nosit na hlavě 😂
Další objednávka vůbec nepřišla a zásilka nešla vyhledat. Píšu tedy a prý z technických důvodů objednavku zrušili a peníze vratili. Ale že by mi aspoň někdo napsal, ať jak trouba nečekám na zásilku? 0
Hlavně nebuďte ovce, ty ceny původní mají absurdně napálený. Než si něco se strašně velkou slevou koupíte, tak si to hoďte do googlu:)
Objednala jsem si již podruhé a byla jsem maximálně spokojená. Z jedné objednávky jsem jeden kus oblečení vrátila ( nesedělo mi ) a byla jsem mile překvapená s jednoduchým postupem vrácení zboží a velmi překvapená jsem byla s rychlým vrácením peněz. To po nemilé zkušenosti s jiným internetovým obchodem mě velmi potěšilo. Budu nakupovat zde.
Prodávají fake Nike boty, které se po třech měsících rozpadnou, i když stojí 3000 CZK. Vyřízení reklamace má tolik uměle nastavených technických překážek – nelze vložit fotky, nelze vyřešit telefonicky, nepřijde e-mail, nelze vyřešit telefonicky, přijde e.mail, ale bez štítku, call centrum má zakázané vyřešit něco telefonicky, neproškolený personál call centra, které si motá lhůtu 14 dní na vrácení zboží se záruční dobou, na telefon se nelze doklikat ze stránek, ale jen přes vyhledávač. Tohle byl můj poslední nákup u této strašné firmy.
Dokud v TV reklamě nepochopí, že ženská má vypadat jako ženská a ne chlap, tak si tam nic nekoupím. Nemůžu se na ty jejich reklamy dívat.
Na Zalando nakupuji už pár let. Poslední zkušenost se zákaznickým servisem mě velice zklamala. 2 mešíce jsem řešila jak s bankou, tak se Zalandem, že vrácené peníze jsem neobdržela. Platba proběhla převodem z kreditní karty, což znamená, že peníze jsou zaslané z nějakého centrálního účtu, tudíž se také vrátili na tento centrální účet. Vzhledem k tomu, že ze Zalanda nebylo u platby dostatek údajů pro zjištění příjemce, tak peníze banka poslala zpět na Zalando. To se k tomu postavilo, tak že platba byla odeslaná a víc to řešit nebudou, i přesto, že jsem je žádala, aby se spojili s bankou a peníze dohledali. Banka mi žádné údaje k platbě nedokáže poskytnout ze zákona, protože se peníze neodešli přímo z mého účtu, ale z toho centrálního. Informace mohou sdělit Zalandu.. ale ty se s nimi nespojí a opakovaně dostanete odpověď, že platbu vrátili na účet ze kterého peníze přišli. Je to smutné, že si neváží dlouholetých zákazníků..
Zakoupila jsem 2 velikosti zboží, zaplatila převodem, bohužel platbu museli dohledávat. Na zboží sem díky této skutečnosti čekala dost dlouho. Následně jsem zboží vrátila, ale peníze neobdržela. Po x telefonátech mi bylo sděleno, že peníze byli vráceny. V bance mi bylo sděleno, že platba neměla dostat údajů aby poznali komu mají peníze vrátit, tak jí zaslali zpět na Zalando. V bance mi nemohou ze zákona sdělit identifikace k platbě, musí o to zažádat Zalando, ale to se k tomu postavilo, tak že platbu zaslali a víc je nezajímá.
Oni platbu vrátili, ale zákazník já jí nedostala a oni se odmítají spojit s bankou a řešit to…
Proč to nedáte na POLICII nebo Obchodní inspekci?! Já pokud se toto zde stane mě, okamzitě Policii kontaktovat budu, je to jako krádež!
Nákup dárkového poukazu formou e-poukazu se ukázalo jako velmi těžký úkol. Jsou to 3 dny a poukaz mi nebyl doručen, i když byl uhrazen kartou, tj. hned. 3x jsem volala na info linku a dovolala se jedné paní, která mi stručně oznámila, že poukaz byl zaslán. Při druhém telefonátu mi oznámila, že mi posílá návod, jak si mám poukaz sama znovu poslat. Jako odpověd na toto znovuodeslání mi přišel email, že poukaz byl již 2x odeslán. Jako největší vtip beru, že odesílání kuponů může mít v současné době až 48 hodin zpoždění….
už nikdy více
Zbozi neustale neni na sklade, kdyz ano tak po dobu max. 5 sekund. Nedoporucuji objednavat, dziny apod. prisly s podivuhodnou neopratelnou skvrnou. Jedine co mohu hodnotit kladne je doprava a komunikace. Pokud objednavate,
Podvod obchod poslali úplně jiné zboži.nedoporucuji obchod.