Zalando.cz je internetový obchod, který se proslavil po celé Evropě. Ačkoliv byl otevřen jako prodejna s botami, dnes je považován za módního giganta. Na Zalando už dávno nekoupíte pouze boty. Tento butik nabízí široký sortiment od oděvů přes doplňky až po již zmiňovanou obuv. V současné době nabízí také vlastní kolekci kosmetických výrobků.
Představení e-shopu
Zalando SE vzniklo v roce 2008 v Německu, kde v současné době také sídlí. V roku 2013 se po vzoru technologických společností stalo digitální platformou, která funguje v online světě.
Na eshopu a prodeji online to celé stojí, a tak na vás čeká přehledně uspořádaný e-shop a 250 000 kusů zboží na skladě. Jelikož se ale zboží posílá až z Polska, můžete na zásilku čekat o něco déle než u jiných eshopů – celkem 4 až 6 dnů. Doprava je ale oproti jiným obchodům zdarma.

Web Zalando
Přehled sortimentu
Na Zalando pořídíte oblečení od celosvětově oblíbených značek jako je Adidas, Jack & Jones, Converse nebo Esprit. Kromě těchto značek Zalando nabízí také vlastní stejnojmennou značku, která vyrábí kvalitní oblečení čistého designu bez potisků. Nakoupíte zde módu pro ženy (podprsenky), děti i muže (kimona). Včetně doplňků, jako jsou kufry, podložky na cvičení, gymnastické míče, hodinky, sluneční brýle.
Vybírejte ze stovek modelů šatů, bot i kabelek. Obléknete se zde na každou příležitost i do každého počasí. Sortiment je opravdu široký. Registrovaní zákazníci mohou nakupovat také na Zalando Lounge, kde na vás čekají slevy až 80 % na nabízené zboží. Na internetu můžete rovněž nalézt slevové kódy, díky kterým můžete ušetřit nemalé částky.
Služby a ostatní
Dopravu zajišťuje PPL. Za objednávku můžete platit kartou online, převodem peněz na účet nebo přes službu PayPal. Nově už je možné platit i na dobírku. Vyzvednutí na prodejně či na výdejně v současné době není možné.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
- Na e-shopu Zalando.cz získáte dopravu zdarma.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
Platební možnosti
Kariéra
- Aktuální pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 800 023 592
- Reklamace
- Fakturační adresa: Zalando SE, Valeska-Gert-Str. 5, 10243 Berlín
- Facebook: Zalando
- Instagram: zalando
- Twitter: Zalando
Podvod obchod poslali úplně jiné zboži.nedoporucuji obchod.
Objednala jsem si botasky
a ne laciný a přišly mi úplně jiné než jsem si objednala.Taky na posledy u vas jsem si něco objednala
Nesprávne doručenie objednávky, neskoré doručenie, neopovedaju a ani nevrátili peniaze.
Nejde objednat tenisky, jsou skladem ale do košíku to nejde přidat. Po telefonátu řekli zkoušejte to dál.
Velká nespokojenost s poukazem. Nevím, proč je takový problém do druhého dne doručit elektronicky poukaz
Prosím dal někdo žalobu na obchod ,posílají jíme produkty než si objednáte .Pripojim se k žalobě na obchod.Nedoporucuji cokoliv kupovat
Zalando byl pro mě obchod č. 1 až do chvíle, kdy jsem chtěla podat reklamaci. Koupila jsem zimní kabát a vyprala ho dle ETIKETY na 30 st. Výplň kabátu kabátu se zničila. Utvořila boule a nebo prázdná místa. Když jsem napsala dotaz, jak postupovat, bylo mi sděleno, že mi reklamaci nevezmou, protože jsem měla dát kabát do čistírny. To, že je na kabátě jiná informace nikoho nezajímá. Přišla jsem o 2400 Kč. Jsou to zloději.
Dřív jsem u Zalanda byla co se týče cen velice spokojená. Nakupovala jsem pravidelně oblečení a boty pravidelně kolem 7.000Kč,kolikrát i za 23.000Kč. Očekávala jsem aspoň úctu k zákazníkovi. Bohužel poslední dobou mi přicházelo od Zalanda zboží nějaká Céčková třída. Brzo se boty rozpadly (a to máme vždy minimálně 5 párů na střídání + outdoorové, zimní a zvlášť na sporty). Pak mi jako „nové“ zboží chodily př.: Společenské šaty, které vypadaly jako by je už někde vysely v obchodě a zákaznice si je zkoušely, pomuchlané, utrhané patentky, vytahané nitky. Boty, když jsem objednala luxusní, které bez slevy stály 4.500Kč byly špatně šité kolem nártu – zapínání. Psaníčko přes 2.300Kč – vada na první pohled a kvalita mi tedy za takovou cenu opravdu nepřipadala. Naposledy jsem řešila reklamaci bund. 1x budny, kterou jsem měla 2x na sobě a sesunula se v ní výplň ramene a 2.bundu, která byla nošená 5měsíců (protože zimní bundy se nenosí celoročně) Dceři se v budně na zádech na rukávech sesunula celá vyteplená výplň. Takže má bunda na sobě hrby. Při reklamaci ač jsem bundu zanesla k posouzení ke švadleně (která mi sdělila, že je vada vnitřního materiálu, špatné zpracování – šetření materiálem, nikoliv stavu opotřebení, které by se projevilo z venku bundy), mi byla reklamace s „lítostí“ zamítnutá. Tím to u mě milé Zalando skončilo. Myslím si, že od roku, kdy začalo Zalando fungovat tady v ČR a já byla od začátku věrným zákazníkem, už stačilo z mé strany cpát do nekvalitních hadrů, za takové ceny nebo za drzost posílání věcí, které nevypadají úplně nové. Je tu dost konkurenčních obchodů, kde jsem stějně dlouho jako u Zalanda. Od Answear, about you…, kdy sem nikdy žádnou reklamaci řešit nemusela, ani vrácení zboží, které bylo vadné nebo dokonce opakovaně odskoušené. Nepotřebuji nějakou umělou, stroze naučenou litostivou odpověď od operátorů Zalanda. Jen si zákazníci můžete vybrat opravdu z kvalitnějších dodavatelů!! Čtěte na Zalando víc negativních recenzí. Včetně úmyslného smazání účtu zákazníků ze strany Zalanda. Pak nemáte absolutně přehled zda se vrátila celá platba za vrácené zboží, fakturace za zboží čísla objednávek. O chránění GDPR nemluvě, když po Vás do mailu požadují interní záležitosti, aby si vás „ověřili“. Samozřejmě dáváte tak riziko, že vám někdo napadne účet na Zalandu, když musíte vypisovat osobní věci k ověření zákazníka. Tak jak se stalo nejen mně. O nekvalitě zabalených balíků ze strany Zalanda, kdy z úložny na balík si nemůžete donést domů větší balík nemluvě. Nekvalitní krabice, přelepená 1x izolepou. Opakovaně se mi balíky cestou vysypaly. Upozorňovala jsem na to, že když máte objednané patery boty v krabicích a další oblečení a vše nekvalitně zabaleno, zboží se vysype na ulici. Takže, ať Zalando živí jiní zákazníci. Z mé strany už přetek pohár trpělivosti. Dávám podnět na Čoi a do pořadu Černé ovce.
Prosím, všichni, kdo byli obchodem okradeni, obracejte se na Evropského spotřebitele – je to vlastně ČOI pro zahraničí.
Zalando eshop je fan, dokud nemusíte řešit nějaký problém. Například, obdržíte bundu, která nemá visačku. V tom případě je nutné ihned reklamovat přes jejich stránky, protože se může stát, že když bundu vrátíte, nevrátí vám peníze z důvodu – že zboží jeví známky nošení. Pokud se ohradíte, že vrácená bunda je ve stavu, v jakém jste ji obdrželi, pak máte prostě smůlu, protože oni neevidují z vaší strany žádnou reklamaci.
Dalším problémem je párování vráceného zboží s objednávkami. Velmi často se jim stává, že vrácené zboží napárují na jiné vracení zboží (levnější), nebo dokonce už na vrácené produkty. V tom případě vám k vrácení vyúčtují 0Kč. Musíte volat, psát na jejich zákaznický servis, a prostě se s nimi vyloženě dohadovat, aby chybu napravili. A oni jsou strašně natvrdlí, v systému to nemají a podobné výmluvy.
Mažou negativní hodnocení.
Neobjednávat, jinak nedostanete peníze zpět.
Neprofesionální zákaznická linka.
Lži, že jsem nezaregistrovala vrácené zboží, potom, že jsem nezaslala platební údaje, poté, že jsem uvedla špatné platební údaje.
Pokládají chat, stížnost nelze poslat.
Bylo řešeno další klientkou na TV.Nova.
Doufám, že mi vrátí zpět peníze.