GoPay

Platební brána GoPay na našem trhu působí již od roku 2007 a za celou dobu svého působení se stala mezi obchodníky jednou z nejoblíbenějších platebních bran. Pokud zvažujete, zda svému internetovému obchodu dát nový rozměr v podobě bezpečného a naprosto jednoduchého placení kartou, zároveň však chcete mít své finance z podnikání pod jedním a naprosto přehledným účtem, s platební bránou GoPay rozhodně nešlápnete vedle.

V následující recenzi vám platební bránu GoPay představíme, sdělíme, co vám vlastně může nabídnout, a hlavně pro vás celou recenzi stavíme na základě reálných recenzí a nedocenitelných zkušeností obchodníků kteří platební bráně GoPay důvěřovali již před vámi.

GoPay

Co je GoPay?

Služba GoPay nabízí přes 56 platebních metod mezi které patří platby kartou VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro. GoPay samozřejmě podporuje i elektronické peněženky, dokonce i jednu svou vlastní, zákazník tedy může platit přes peněženku GoPay, PayPal, Google Pay, Apple Pay či kryptoměnou Bitcoin. Samozřejmě nechybí PSD2 bankovní převody, které možná znáte pod názvem bankovní tlačítko, to umožňuje zákazníkovi platit prostřednictvím jeho vlastního internetového bankovnictví s předvyplněným převodem. Svým zákazníkům s Gopay platbou můžete zajistit bezpečné platby metodou Paysafecard, m-platbou či prémiovými SMS.

Platební brána GoPay zkrátka dokáže potěšit každého platícího zákazníka, neboť mu žádná podstatná platební metoda jednoduše nechybí. Bránu lze provozovat i pro zákazníky mimo ČR, jazyková verze je připravena i pro zákazníky ze Slovenska, Spojeného království Velké Británie a Severního Irska, Německa, Rumunska, Francie, Polska, Maďarska, Ruska, Chorvatska, Bulharska, Itálie a Španělska. Platby GoPay přijímá v 9 měnách mezi které samozřejmě patří CZK, EUR, GBP, USD, HUF, RON, PLN, BGN a HRK.

GoPay platební brána umožňuje obchodníkovi integrovat platební bránu formou Inline či Redirect varianty, přičemž Redirect zákazníka přesměruje z internetového obchodu na jiný odkaz pro dokončení platby a jak již možná tušíte, Inline udrží zákazníka ve stejném prostředí obchodu. Jaká metoda je pro váš e-shop vhodnější se můžete dozvědět v samostatném článku věnovaném platebním metodám.

Kolik GoPay stojí?

Platební brána GoPay má své tarify připravené pro malé, střední a velké obchodníky. Každý tarif proto nabízí naprosto jiné poplatky a je celkem logické, že čím větší obrat, tím nižší poplatky. Pro malé obchodníky, kteří počítají s měsíčním obratem do 15 000 Kč měsíčně je navíc platební brána GoPay zpoplatněna měsíčním poplatkem za vedení brány, ten je aktuálně ve výši 190 Kč za měsíc.

Pro vyšší a extra obraty je platební brána zcela zdarma a poplatky lze u obchodníků s očekávaným vysokým obratem dokonce individuálně sjednat. Nemusíte mít ovšem obavy, pokud si zatím netroufáte požádat o individuální ceník, ten můžete sjednat i kdykoliv v průběhu užívání. Celkovou cenu za transakce ovlivňuje nejen měsíční obrat, ale i četnost plateb a zejména pak cena průměrné platby.

Integrace platební brány GoPay

Proces získání platební brány GoPay není nijak těžký, nýbrž může být vcelku zdlouhavý. Nejdříve je nutné společnost GoPay kontaktovat prostřednictvím online formuláře, v tento moment budete sdělovat informace o sobě, zaměření vašeho e-shopu a předpokládaného měsíčního obratu.

Na základě vámi poskytnutých dat vám bude prostřednictvím emailové komunikace nezávazně dodán vypracovaný ceník služeb. V případě spokojenosti pak stačí pouze podepsat smlouvu, a to lze také jak jinak než právě elektronicky. Celý proces sice může zabrat klidně týden či dva, není ovšem třeba kvůli němu opustit dům či dokonce běhat po úřadech.

Samotnou integraci můžete provést sami, pokud si netroufáte, můžete oslovit vašeho vývojáře. Pokud nedisponujete žádným vývojářem a stále si nejste jisti, zda chcete bránu integrovat sami, můžete využít webových portálů s živnostníky na volné noze kteří za malý úplatek integraci provedou. Je třeba počítat s náležitostmi které od vás a vašeho internetového obchodu společnost GoPay bude požadovat. Mezi náležitosti například patří správně sestavené obchodníky podmínky a vložení grafiky znázorňující platební metody do patičky webu. Na samotnou integraci platební brány není třeba spěchat, tým GoPay vás nepustí do ostrého prostředí bez předešlé zkušební platby v prostředí testovacím.

Mezi další možnosti propojení platební brány GoPay patří i daleko snazší možnosti. Těch můžete využít pouze v případě kdy je platforma vašeho e-shopu provozována společností FastCentrik, Shoptet, Eshop-rychle či UPgates. Implementaci GoPay platební brány pak lze dokončit pouhým následováním několika jednoduchých kroků spočívajících v pouhém klikání na tlačítka a schválením brány ze strany GoPay.

Shrnutí

GoPay platební brána je spolehlivá a naprosto bezpečná, není proto třeba mít obavy nejen o vaše finance a rozhodně není třeba se obávat o únik citlivých dat vašich zákazníků. GoPay nabízí velké množství platebních metod, dokáže si zapamatovat číslo platební karty vašeho zákazníka a i taková, byť možná maličkost, nejspíš zvýší váš konverzní poměr. My platební bráně GoPay rozhodně důvěřujeme a oceňujeme nejen minimalistické prostředí uživatelského rozhraní ve kterém se jako obchodník pohybujete a máte přehled o svých příjmech.

Další velké plus získává i zákaznické oddělení které je k dispozici online na e-mailu či telefonu a je doslova připravené vám pomoci v jakékoliv problematice týkající se platební brány GoPay. Platební bránu GoPay proto můžeme bez obav doporučit každému obchodníkovi. V závěru je třeba snad jen zopakovat, že menší obchodníky čekají poplatky za vedení brány a procentuálně vyšší poplatky za transakce. To se v porovnání s konkurenčními zprostředkovateli může jevit nešťastně, my ovšem věříme, že se investice do platební brány GoPay ve finále může vyplatit. Nyní už nezbývá víc, než vám popřát mnoho štěstí a úspěchů ve vašem online podnikání.


Zdroje: www.csas.cz, www.gopay.com, www.wikipedia.org

Jak se vám líbí tento článek? Pomohl vám?

5/5 (66 hodnocení)
​​

Andrea Kotorová

Andrea Kotorová

Ve svém profesním životě jsem se věnovala zejména marketingu a copywritingu. Když jsem vyměnila teplou kávu a pohodlnou židli v kanceláři za dvě děti, pleny a neustále poházené hračky, zjistila jsem, že ten kousek času který ještě mám, stále mohu vyplnit něčím užitečným nejen pro mne, ale i ostatní. Proto se dále a s radostí věnuji psaní profesních článků pro všechny, kteří je čtou.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 komentář
  1. Reply
    Miroslav Čajanek 11.3.2024 v 13:19

    Vše se krásně čte. Realita je trošinku jiná. Platby vybrané z mých eshopu. Mají zasílat další měsíc do 4 dne. ani náhodou je 11.3.2024 a peníze nemám. a není to první případ. Musím se o své peníze doprošovat. Na jednom eshopu jsem už změnil poskytovatele a patrně to udělám i u ostatních.

Přidat komentář

Recenzer
Logo