ThePay

Česká společnost poskytující platební bránu ThePay byla založena již v roce 2011 a od té doby si na našem trhu vede velmi dobře a mezi obchodníky si zkrátka za celou dobu vysloužila dobré jméno. Následující recenze může být obzvláště užitečná, pokud přemýšlíte nad integrací platební brány, která umožní komfortní platby a do vašeho výběru se umístila i brána ThePay, platební brána, kterou lze využít nejen pro váš internetový obchod. ThePay navíc umožňuje nejen platby kartou, v zásobě má i jiné atraktivní alternativy.

ThePay

Co je ThePay?

Jak jste se již dozvěděli v samotném úvodu článku, jedná se o platební bránu umožňující nejen platby kartou, a nejen v internetovém obchodě. Mezi nabízené platební služby tak patří platby kartou VISA i Mastercard, Apple Pay, Google Pay, QR kódy, platby krypytoměnou Bitcoin, bankovní tlačítka a expresní převody. Mimojiné ThePay nabízí celkem slušnou škálu funkcí do které patří i predautorizace či blokace plateb, tato služba se hodí zejména pro obchodníky, kteří fungují například na základě rezervačního systému, brána je proto vhodná i pro hoteliéry a jiné živnostníky nabízející například služby.

ThePay umožní zákazníkům platit v české koruně, stejně tak ale můžete počítat s platbami v EUR, HUF, PLN, GBP, RON, HRK A BGN a pokud je váš obchod zaměřen i na cizojazyčné zákazníky, platební brána ThePay automaticky překládá bránu až do 25 jazyků. Velkou výhodu vidíme i v možnosti mobilní brány, která umožňuje správné zobrazení na mobilním telefonu či tabletu kompletně bez deformování platební brány, jak se s tím bohužel můžeme i v tomto století u některých platebních bran setkat.

Pro obchodníky, kteří žádný e-shop nevlastní má platební brána ThePay připravené řešení platby přes odkaz, to umožňuje zpoplatnit služby bez nutnosti webových stránek, stačí tak klientům pouze zaslat odkaz s částkou k proplacení a vše je hotovo.

Kolik ThePay stojí?

Platební brána GoPay má své tarify připravené pro malé, střední a velké obchodníky. Tarif pro obchodníky s obratem do 50 000 Kč měsíčně stojí každou transakci 0,99 % a jako jediný z nabízených tarifů zahrnuje i poplatek za vedení brány, ten je aktuálně ve výši 139 Kč za měsíc, což je v poměru s konkurencí vcelku dobré číslo.

Pro obchodníky s obratem do 250 000 Kč a od 250 000 Kč je vedení platební brány zcela zdarma a jediné na co si brána účtuje je poplatek z každé transakce, jedná se o 0,89 % pro střední obchodníky a 0,79 % pro obchodníky s vysokým měsíčním obratem. O změnu tarifu s případným růstem tržeb není třeba žádat online či jiným způsobem. Platební brána ThePay tarif automaticky přizpůsobí vaší dané situaci.

Integrace platební brány ThePay

Samotná integrace platební brány vyžaduje pouze internetové připojení a pár dní k tomu. Na webových stránkách ThePay zadáte poptávku po platební bráně, vyplníte své údaje a počkáte na potvrzení registrace které vám během krátké chvíle dorazí do e-mailové korespondence. Od prvního přihlášení k vašemu zákaznickému účtu vás nyní dělí pouhé ověření telefonního čísla.

Vaše uživatelské prostředí vám bude sloužit k jednoduché obsluze platební brány, můžete zde také přidat další účty kterým povolíte přístup, nastavit si e-mailové notifikace, aktivovat či deaktivovat různé platební metody kterých máte na výběr rovnou 20 a hlavně ve svém účtu naleznete přehled plateb. Před samotným podpisem smlouvy, který lze vyřídit online z pohodlí domova, je nutné ověřit váš bankovní účet, doložit požadované dokumenty a osobní doklady. Nyní se ovšem vrátíme k dokončení integrace platební brány ThePay.

Po podpisu smlouvy je vše přichystáno a nyní máte před sebou poslední věc a tou je, dostat platební bránu do vašeho online obchodu. V odpovědi na tuto otázku je nutné vědět u jakého poskytovatele váš e-shop běží, pokud se jedná o placenou platformu, nebo open-source mezi které spadá například velice oblíbený WordPress, samotná implementace brány je jednoduchá a zvládnete ji během pár kliknutí.

Pokud ovšem budete potřebovat řešit implementaci brány individuálně, může být zprovoznění brány tak trochu oříšek. ThePay sice nabízí pomoc svých vlastních programátorů které můžete kontaktovat, je ovšem lepší mít svého, nebo si nějakého pro tento jediný úkon zaplatit. Tak či tak nemusíte mít obavy, že byste zůstali s podepsanou smlouvou bez platební brány jednoduše proto, protože ji neumíte zprovoznit. Zákaznické oddělení je vám k dispozici na telefonu či e-mailu vždy od pondělí do pátku.

Shrnutí

O důvěryhodnosti společnosti není třeba pochybovat, ostatně toto tvrzení potvrzují i reálné zkušenosti a uživatelské recenze obchodníků, kteří již bránu využívají. My platební bránu ThePay hodnotíme kladně zejména pro své férové ceny a dostačující množství platebních metod. Ačkoliv se může zdát, že je platební brána ThePay vhodná spíše pro obchodníky s vyšším měsíčním obratem, my si to tak docela nemyslíme, a nejen proto vám ji s klidným srdcem můžeme doporučit.


Zdroje: web.thepay.cz, www.upgates.cz

Jak se vám líbí tento článek? Pomohl vám?

4.9/5 (70 hodnocení)
​​

Andrea Kotorová

Andrea Kotorová

Ve svém profesním životě jsem se věnovala zejména marketingu a copywritingu. Když jsem vyměnila teplou kávu a pohodlnou židli v kanceláři za dvě děti, pleny a neustále poházené hračky, zjistila jsem, že ten kousek času který ještě mám, stále mohu vyplnit něčím užitečným nejen pro mne, ale i ostatní. Proto se dále a s radostí věnuji psaní profesních článků pro všechny, kteří je čtou.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 komentář
  1. Vzhledem k tomu, že vše nakupuji online, tak přicházím do kontaktu s platební bránou ThePay každý den. Jsem velmi spokojená, protože zatím se mi nestalo, že by nefungovala. Je to rychlý a velmi bezpečný způsob placení a jsem ráda, že něco takového existuje.

Přidat komentář

Recenzer
Logo