DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 201 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Nám poškodili zásilku a nikdo se neobtěžoval,aby nám dali vědět. Řidič který zásilku přijímal byl neochotný.

  2. Naprostá katastrofa. Dodavatel mi odeslal dva balíky. Odvezeno jedním autem od dodavatele dne 18.3.2025. Jeden balík k nám dorazil 19.3.2025 ale ten druhý ani dnes 21.3.2025 není doručen.
    Při zjišťování kde je balík jsem na netu našel, že byl 18.3.2025 předán DPD a je v přepravě. Na e-maily se nikdo v DPD nenamáhá ani odpovědět.

  3. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší společnost,co znám. Není možno se s nimi spojit. Katastrofa.

    Zápory: Nelze se spojit s doručovatelem.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednal jsem Airtrack pro dceru. Bohužel jsem zvolil přepravu DPD na adresu bydliště. druhý den mi přišel od DPD e-mail, že mají zásilku a že cituji
    „V novém portálu myDPD si naplánujte doručení, jak potřebujete.
    Hodilo by se Vám, aby kurýr přijel jindy, balíček Vám nechal ve výdejním místě, v boxu nebo na jiné adrese? Vše si jednoduše nastavíte v portálu myDPD.“ tak jsem si změnil doručení so Boxu. Změna proběhla bez problémů. Druhý den mi přišel e-mail od DPD, že si mám přijet pro zboží někam do Nehvizd ve středočeském kraji. Myslel jsem, že je to legrace, ale prý jsem měl vědět, že zboží je moc velké a že se do boxu nevejde, tak si mám pro zboří zajet na nějaké depo. Jakékoliv jiné řešení odmítli. Nakonec jsem musel zboží objednat znovu, ale tentokrát bez dopravy DPD.

    Zápory: Neudělají pro zákazníka nic nad rámec jejich postupů. Neupozorní vás na kapacitu boxů a zboží vám nedovezou.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 1.75
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    0

    Jednání se zákazníkem katastrofa, jako ok, chybu může udělat každý, ale házet to na zákazníka neschopnost jejich kurýrů je vrchol. Naprosto neprofesionální jednání. Nechci se ani rozepisovat o problému. Ve zkratce” kurýr poslal balík do jiného e shopu” a zákaznická podpora hledá kde jsem udělala chybu já? No neskutečný. S DPD končím i když jsem tuto společnost vždy preferovala a hojně využívala.

    Klady: Rychle doručení
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Objednáváme často a vždy jezdí jedna zaměstnankyně Eliška Klempířová. Vždy je usměvavá, ochotná, vstřícná, milá. Budeme rádi, když nám bude doručovat balíky ona.
    Jarmila

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. I když zaplatím Doručení na adresu tak mi to dodají do výdejní.

    • 1
      Rychlost doručení
      40
      Jednání se zákazníkem
      0

      Dnes mě došla auto plachta. Přišla v jiné kvalitě cca za 200 Kč a já platil 1550 za plachtu proti kroupám atd. Volal jsem na infolinku ve 14 hod a tam mě bylo řečeno, že jsou jen přepravci a nelze provést reklamaci ať volám Policii. Přes tuto dopravní společnost nedoporučuji něco přibírat.

      Klady: Žádné
      Zápory: Špatná komunikace až arogantní.
      Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Nejhorší zásilková služba

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neskutecny!!!! DPD uz nikdy vice ja jsem objednal něco na Alzu s tim ze dodani bude do dvou parcovnich dnu ST objednano a Pa do 20h v Alza boxu to se nestalo.Nelze dorucit porucha auta po vikendu v Po to same zase nedoruceno a tak jsem zacal telefonovat na linku tam sdeleno ze maji dva pokusy byli plne boxy cha cha a teprve na po treti to davaji na vydejni misto pritom pred mesicem se ani kuryr neobtezoval do boxu a ja se vlacel na vydejni misto kilometr od baraku namisto 200m do boxu delaji si co chteji tak ze ani po 6 dnech jsem zboží nemel hruza!!!!!

    Klady: zadne
    Zápory: komunikace a doruceni na bodu mrazu
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Dnes nám řidič oznámil, že už k nám nikdy nic nepřiveze, to jako opravdu?to si váš zaměstnanec může dovolit? Tato situace nastala poté co jsem si odmítla převzít balík 3km od domu,jelikož byla nesjízdná silnice,chápu, ale když je nesjizdá pro něj tak asi i pro nás!

1 2 3 203

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo