Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Zásilky jsem dohledávala 8 dní a nakonec jsem si jednu vzala zpět a druhou dodnes nemám a ani netuším kde je …
Jak rychle přijde zboží přes Zásilkovnu?
Zásilkovna doručí vaší zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy.
Toť oficiální stránky přepravce.
Moje poslední zkušenost je, že zásilka (obálka velikosti A4) podaná v Brodku u Přerova 20.3.2025 v 10:48 dorazila do depa Olomouc 21.3.2025 v 19:03, takže vzdálenost 15 km urazila za 32 hodin. Následně ji čeká překonání obrovského prostoru k příjemci na Jižní Moravě. Kdy dorazí je záhadou, ale dle oficiálních stránek to nestihli ani do depa natož dále. V průměru putuje zásilka ze střední na jižní Moravu 4 až 5 dní. To je rychlost.🤔
Zasilkovna je nejhorší co znám! Ukradena a nedoručená zásilka, arogantni operátoři! Uz nikdy vice.
Už jste horší jak Česká pošta . Zásilka z Prahy do Prahy Už putuje 3 dny.
JIŽ PONĚKOLIKÁTÉ PŘESMĚROVANÁ ZÁSILKA NA VÝDEJNÍ MÍSTO!!! ZÁSILKA VŽDY NAPSÁNA NA DORUČOVACÍ ADRESU DOMU A VŽDY PŘESMĚROVANÁ NA NĚJAKÉ VÝDEJNÍ MÍSTO Z NEZNÁMÉHO DŮVODU. NIKDO NEZAVOLÁ, NENAPÍŠE A PŘIJDE EMAIL „NA ZÁKLADĚ DOMLUVY S KURÝREM, ČI Z DŮVODU NEZASTIŽENÍ NA ADRESE DORUČENÍ“. NA ADRESE DORUČENÍ JE VŽDY OSOBA POVĚŘENÁ K PŘEVZETÍ ZÁSILKY. TO ZNAMENÁ ŽE KURÝR ANI NEZKUSIL ZÁSILKU DORUČIT A ROVNOU JI DAL NA VÝDEJNÍ MÍSTO. NEJHORŠÍ DORUČOVACÍ SPOLEČNOST CO EXISTUJE. TOMUTO DOPRAVCI JE NEJLEPŚÍ SE VYHNOUT!!!
Zasilkovna odmítla převzít plnou odpovědnost za ztracenou zásilku s celkem soukromými daty. Jak se vůbec může zásilka „ztratit“? To asi ukradl řidič.. bacha na to.. přes Zasilkovnu nic neposílejte.
PO domluve s přerevcem at mi to nechá někde kde mají otevřeno do 18:00 mi to enchal v provozovne kde mají do 17:00 a přitomv mém okolí je několik provozoven kde mají otevřeno do 18:00. Vypadá že to prostě dělají naschvál.
Skoro všechno co objednám se ztratí
Při snaze vyzvednout zaplacenou zásilku mi pracovnice sdělila, že zásilka již byla vyzvednuta pomocí kódu, který mám jen já. Bohužel kód měl i někdo jiný, nebo byla chyba jinde. Přišla jsem o zaplacenou zásilku, ale dokázat, že jsem ji nevyzvedla nelze. To mi i zásilkovna odpověděla na reklamaci. Tento dopravce nikdy víc.
Velké zklamání, zásilkovnu již nikdy nezvolím. Při snaze vyzvednout u obsluhy objednané zboží, mi paní sdělila, že zásilka již byla vyzvednuta pomocí zaslaného kódu. Jediná jsem měla kód já. Nikdo jiný prý kód nezná. Jak je vidět, chybička se někde stala, což bohužel nemohu dokázat.A nemohu ani dokázat, že jsem zásilku nevyzvedla. Jediné co mi doporučili, je obrátit se na soud. Jediné čeho lituji, že se jednalo o zaplacenou zásilku. Tato společnost pro mě a řadu známých skončila.