Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 058 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Zásilku měli přivézt dnes 9:41-11:11, když jsem zavolal na infolinku, mrtvý člověk mě oznámil že zásilka dorazí 14:23-15:53, proto jsem kolem 16:-30 opět volal na infolinku a bylo mě opět mrtvolou řečeno že dorazí 16:28-17:58, což mě následně operátorka popřela, že měla být doručená dopoledne.
    Za mě byla zasilkovna dobrá, když jí vedla zakladatelka, jak to prodala, jde to z kopce.

  2. Reply
    Marek Swaczyna 20.8.2024 v 14:35
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Moje záslika měla dorazit do Z-boxu. Z-box je prý plný. Přesměrovali do obchodu se psím krmivem s otevírací dobou 9-12, 15-16. Pro mě nepoužitelné. Pochopil bych přesměrování do jiného Z-boxu, ale takhle nevím, jak balík vyzvednu. Podal jsem stížnost. Prý je za ně všechno v pořádku v souladu s obchodními podmínkami.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Již nikdy neobjednávat zásilkovnu na adresu. Kurýr volal o 2 hodiny dříve než měl (nepočítal jsem s tím a nezvedl to) a zásilku dal o 4 hodiny později do zásilkovny v jiné části Prahy. Za přemrštěnou cenu doručení bohužel teď musím mimo pracovní dobu (dojíždím do Prahy na 12 hodinové směny) jež do prahy, protože o přestávce nestihnu přejet. Děkuji pěkně již nikdy více. Kurýr se neobtěžoval ani přečíst, kam má doručovat, protože to bylo do obchodu otevřeného 9-21. Ani nejel do dané části a vy… se na to.

  4. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Mám špatnou zkušenost. Objednal jsem si zboží v Irsku a až do Prahy cesta probíhala rychle a transparentně. Pak přebrala zásiklu Zásilkovna, která ji doručila do Z-boxu. Protože nemám chytrý telefon, prosil jsem mailem o přesměrování do kamené prodejny. Protože se nic nedělo, poslal jsem další mail se stejnou žádostí. V odpovědi mi bylo slíbeno (asistentka Nikol), že bude zásilka přesměrována. Po týdnu čekání jsem volal na centrálu a tam mi bylo sděleno, že Zásilkovna vrátila balíček do Irska. To jsou tedy služby. Už nikdy více Zásilkovna.

    Klady: žádné jsem neviděl
    Zápory: vevyužívat služby Zásilkovny
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 13.8.2024
    Zásilka je na cestě … na expediční depo

    14.8.2024
    Zásilka byla přijata na expedičním depu
    14.8.2024 Zásilka je na cestě … na expediční depo

    Od té doby co je Zásilkovna v „nových“ rukou, je z ní šit!!!

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilka, která měla být Zásilkovnou doručena dne 31. 7. do Z-BOXu , byla bez mého souhlasu dodána do jiné obce, která je dopravně od nás nedostupná. Do té obce vzdálené 10 km od nás nic přímého nejezdí a jezdit přes okresní město 40 km s tím, že půl dne strávím na cestě čekáním na přestupech mezi spoji, to časově nezvládám. Nikdo ze Zásilkovny mi ani nezavolal, neposlal zprávu a nezeptal se, zda to tam bez mého dovolení může dodat. Tam to prostě vyzvednout v žádném případě nemohu. Například do nejbližší obce od nás je to jen dva kilometry, autobus tam i zpět jezdí každou hodinu, tak nechápu, proč to Zásilkovna nedodá například tam, kde je výdejní místo Zásilkovny a také i Z-BOX v té samé obci. Nebo i do okresního města, kde má Zásilkovna mnoho výdejních míst, a jezdí tam od nás i zpět autobus každou hodinu. Nechápu, proč to Zásilkovna dodává zrovna do místa, kam nemám šanci se dostat… Pěšky je to nemožné, je to od nás po silnici 8 km, jsem důchodce, špatně chodím, a osm kilometrů pěšky nezvládnu. Auto ani motocykl nemám, nemám ani jízdní kolo a stejně bych ty kopce na kole nevyšlapal, a nikdo to tam za mne vyzvednout nemůže…. Zásilkovně jsem již včera napsal, ale odpověděl mi jen nějaký robot, že jsou zaneprázdněni a nemají čas se věcí zabývat… Telefony Zásilkovna nebere, je tam jen automat, který nic nevyřídí. Napříště Zásilkovnu ignoruji, už si nic nenechám posílat přes tu špatnou službu, která ignoruje možnosti klientů. Psal jsem i odesilateli zásilky, ten kontaktoval centrálu Zásilkovny, ale Zásilkovna dodnes neodpověděla ani odesílateli zásilky.

    Klady: nevím
    Zápory: Zákazník je pro tuto společnost obtížným hmyzem. Nejhorší doručovatel. Česká pošta je sice hrozná, ale Zásilkovna je tisíckrát horší
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Mám špatnou zkušenost ne že řidič vůbec nevolal tak mi zásilku někam přesměroval a ani smsku neposlal s kodem

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Objednala jsem si doručení zásilky do boxu zasilkovny a místo doručení na požadovaný box mi prislo avizo že mi bude doručeno do kamenné vydejny. Po dotazu proč, mi bylo sděleno že z kapacitních důvodu nemohou doručit jak jsem požadovala. Pro mě nejbližší vydejni místo je 20 km, což znamená další náklad na převzetí a čas. Nejsem spokojena s touto službou, nechápu proč nedodokážou doručit nasledny den , což jsem požadovala, nevadilo by mi prodloužení doručení, ale vadí mi doručení na pro mne vzdálené místo.

    Zápory: Nebyla splněna zaplacená služba
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Absolutně nedoporučuji zásilka je už čtyři dny na cestě a dojela pouze od přijímací přepážky Brno do zlínského depa.

    Klady: Nic
    Zápory: Nelze se spojit odpovědi na formuláře 0 dlouhá doba přepravy absolutně špatně vše
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Bohužel dnes mě velmi zklamaly . Vyzvedl jsem podvodný balík na dobírku,platba kartou.Operator mi sdělil že musím na policii oni dají podnět a peníze se mi vrátí. Ještě jsem zasilkovna kontaktoval email. A co myslíte zasilkovna to poslala podvodníkovi a už to vrátit nelze.

1 2 3 191

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo